Хвильова і квантова оптика. Узагальнення

Додано: 20 березня 2020
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 100 разів
9 запитань
Запитання 1

У разі накладання двох світлових хвиль із однаковою частотою й постійною різницею фаз спостерігається...

варіанти відповідей

інтерференція світла

дифракція світла

заломлення світла

відбиття світла

Запитання 2

Головна умова спостереження інтерференції і дифракції світла. Хвилі повинні бути…

варіанти відповідей

когерентними

монохроматичними

будь якими

Запитання 3

Безперервна послідовність частот і довжин електромагнітних хвиль, що існують у природі - це...

варіанти відповідей

шкала абсолютних величин

шкала термометричних величин

шкала електромагнітних хвиль

Запитання 4

Явище відхилення від прямолінійного поширення хвиль, огинання хвилями перешкод, називають…

варіанти відповідей

поляризацією

інтерференцією 

дифракцією

Запитання 5

Різниця ходу двох монохроматичних хвиль для певної точки простору дорівнює 1,5 мкм. Визначте, чи виконується умова максимуму або мінімуму для червоно світла (λ=750 нм)

варіанти відповідей

виконується умова максимуму

виконуються обидві умови

не виконується жодна умова

виконується умова мінімуму

Запитання 6

Приклад виявлення хімічної дії світла

варіанти відповідей

випромінювання світла

заломлення світла

поглинання світла

фотосинтез

Запитання 7

Визначте імпульс фотона, якщо частота випромінювання становить 3,2.1015 Гц.

варіанти відповідей

7,07.10-27 кг.м/с

3.10-27 кг.м/с

1,1.10-27 кг.м/с

4,56.10-27 кг.м/с

Запитання 8

Визначте роботу виходу електрона з металу, якщо червона межа фотоефекту становить 273 нм. (1еВ=1,6.10-19Дж)

варіанти відповідей

4,55 еВ

2,57 еВ

6,5 еВ

5,5 еВ

Запитання 9

Електрон, що вилітає під впливом світла з поверхні металу, повністю затримується гальмівним полем за різниці потенціалів 0,95 В. Робота виходу електрона з поверхні металу становить 2 еВ. Якою є енергія квантів світла, що падає на катод?

варіанти відповідей

0,95 еВ

1,05 еВ

2 еВ

2,95 еВ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест