1. Справжнє прізвище М. Хвильового
2. Микола Хвильовий був організатором та ідеологом літературного об'єднання
3. Літературознавці стверджують, що творчість М . Хвильового асоціюється з літературним напрямом
4. У словах ,, Я - чекіст, але і людина,, автор новели ,, Я ( Романтика),, розкриває проблему
5. Мати в новелі ,,Я ( Романтика),, називала свого сина
6 . У новелі ,, Я ( Романтика),, главкомверх чорного трибуналу вступає в конфлікт з
7. Визначити, хто такий ,, Я,, в новелі ,, Я ( Романтика),,
8. Укажіть персонажа новели , який не ім'я і прізвище на суворому життєвому документі ставить, а зовсім незрозумілий химерний, як хетейський ієрогліф хвостик
11. Новела ,,Я(Романтика),, розпочинається епілогом, в якому розповідаться про дві великі любові
12. Власне Я главкомверха чорного трибуналу комуни розкололося, коли
Події у творі "Я (Романтика)" відбуваються
2.Події твору "Я (Романтика)" відбуваються під час...
2.Степан Радченко добирався із села до Києва...
3.Скільки років було Степану?
4.Категорична теза, виведена Левком:
7.Продовжять думку Степана: "Не ненавидіти треба місто, а..."
8.На іспиті Степан писав твір на тему:
9.Михайло Світозаров - це ...
10.Перше оповідання Степана Радченка мало назву ...
12.Прототипом поета Вигорського є ...
Головною ідеєю новели «Я (Романтика)» є
Новим синедріоном у новелі «Я (Романтика)» названо
Твір «Я (Романтика)» за жанром
Справжнє прізвище М. Хвильового?
3. Де відбувалися події, зображені у творі?
8. Що символізує корабель в творі?
Оберіть мотив, який не стосується твору "Майстер корабля":
Роману "Майтер корабля" властиві всі названі ознаки, ОКРІМ
Роман "Майстер корабля" розпочинається реченням..
12. Укажіть правильну послідовність подій у романі
Ідею твору визначено в рядку:
"Треба кинути пачку солі і шматок вощини з медом у кожний казан." Мова іде про
Хто мав стільки книжок, що міг спокійно тримати іспити на капітана далекого плавання?
"Крейсер виплив уже на поверхню моря з-за горизонта, і чорний дим за ним линув, як хвіст." Як називалося судно?
"Листи написано на шістнадцяти сторінках жовтого шершавого паперу. Він точить легенький запах, що, як нитка диму, колихається, коли листа читати." Хто писав листи?
"А ми знайшли в морі людину, - похвалилася Тайах, - матроса, красивого хлопця". Кого вони врятували?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома