Микола Хвильовий належав до літературного угрупування
Справжнє прізвище Миколи Хвильового
У творі «Я (Романтика)» голова трибуналу вступає в конфлікт з
Основною проблемою твору "Я (Романтика)" є
Твір "Я (Романтика)" має присвяту
Події у творі "Я (Романтика)" відбуваються
Композиційними особливостями твору "Я (Романтика)" є
У ліричному вступі до твору "Я (Романтика)" розповідається про дві великі любові
В. Підмогильний започаткував в українській літературі
Темою твору "Місто" є
Перше оповідання Степана Радченка ("Місто") мало назву
Степан Радченко їде в місто, щоб
Завершення твору "Місто"
"Перша ознака культурної людини" (за романом "Місто") - це знати
Творчість Юрія Яновського пов'язана з красним письменством і
Твору "Майстер корабля" властиві ознаки
Розповідь у творі "Майстер корабля" веде
Майстер корабля ("Майстер корабля") нагадував обличчя
Роман "Майстер корабля" розпочинається реченням
За епіграф до роману "Майстер корабля" взято цитати творів усіх названих митців, ОКРІМ
Прочитайте уривок твору.
Сосни-мачти стогнуть не менше за інших: де поділася зелена дзвінка хвоя, якою можна було ловити вітер або сипати її собі під ноги зеленавим дощем.
У цих рядках НЕМАЄ
У романі "Майстер корабля" НЕМАЄ
З Італією у романі "Майстер корабля" пов'язане життя
Справжнє прізвище Остапа Вишні
Літературний жанр, який започаткував Остап Вишня
Твір Остапа Вишні "Сом" належить до збірки
Кого з українських письменників називали: "Король українського тиражу"
Позначте правильні відповідності (декілька): назва твору - автор
Укажіть НЕПРАВИЛЬНУ відповідність між письменником та цитатою про нього
Укажіть неправильну відповідність: назва твору - жанр
Укажіть неправильну відповідність: персонажі - назва твору
Укажіть рядки із персонажами з одного твору (декілька)
Події в усмішці "Сом" Остапа Вишні відбуваються на річці
Головною темою "Моєї автобіографії" Остапа Вишні є розповідь про
Особливі ознаки письменника (на матеріалі твору "Письменники" Остапа Вишні)
В усмішці як літературному жанрі поєднано риси
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома