У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, ОКРІМ
У МАРС реорганізувалося літературне угруповання
"Феноменом доби" Василь Стус назвав
В українській літературі 1920-1930-х рр. активізувалися проблеми
Футуристи відмовлялися у своїх творах від
Поетом-футуристом був
Авторські неологізми наявні в поезії
Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу, поклоніння творчим началам буття - прикмети
Тема (мотив) твору П. Тичини «Одчиняйте двері...» -
Вірш П. Тичини «Пам'яті тридцяти» належить до лірики
Тема (мотив) твору Є. Плужника «Вчись у природи творчого спокою...» -
Жанр ліричного твору, в якому Є. Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень - це
М. Рильський належав до мистецького угруповання
У формі сонета написана поезія
Перша збірка М. Рильського «На білих островах» вийшла у світ, коли поетові було
Феномен «кларнетизму» характерний для поезії
Зразком філософської лірики є поезія
Про кого Є. Маланюк сказав такі слова: «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась…
Зразком інтимної лірики є поезія
Прочитайте уривок із поезії.
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.
У цих рядках немає
Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них.
1. Звичайно, до нас не заходять автомобілі –
Але почуваємо ми себе зовсім добре, справді.
2 Узори надвесняних тонких віт,
і погляд, ніби пролісок несмілий...
3 Зимовий вечір.Тиша. Ми.
Я Вам чужий - я знаю.
4 Ось місяць, зорі, солов'ї...
«Я твій», - десь чують дідугани.
А «Солодкий світ!..»
Б "О панно Інно.."
В «Ви знаєте як липа шелестить...»
Г «Вчись у природи творчого спокою...»
Д «Запрошення»
Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них.
1 Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх. .
2 Вір і наслідуй.Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців.
3 Любая, милая, Чи засмучена ти
ходиш, чи налита щастям вкрай...
4 І над нами, під нами горять світи.
І внизу, і вгорі глибини.
А «Солодкий світ!..»
Б «Ніч...а човен як срібний птах!..»
В «У теплі дні збирання винограду»
Г «Арфами, арфами...»
Д «Вчись у природи творчого спокою...»
Установіть відповідність між автором та назвою його твору.
1. П. Тичина
2. М. Семенко
3. М. Рильський
4. Є. Плужник
А) «Ніч...а човен як срібний птах!..»
Б) «Київ – традиція»
В) «Арфами, арфами»
Г) «Місто»
Д) «Солодкий світ»
Установіть відповідність між поданими рядками і видами тропів та риторичних фігур
1. Як срібний птах -
2. Квітами , перлами закосичена -
3. Зимовий вечір
4. Горять світи
А повторення
Б персоніфікація
В порівняння
Г епітет
Д метафора
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома