К.Р.№2 "Світлові явища" В-1

Додано: 3 грудня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 70 разів
8 запитань
Запитання 1

Область простору, освітлена деякими з наявних точкових джерел світла або частиною протяжного джерела.

варіанти відповідей

Джерело світла         

Повна тінь         

Півтінь

Дисперсія світла

Заломлення світла

Затемнення

Запитання 2

Які лінзи застосовують для корекції зору при далекозорості?

варіанти відповідей

Товсті

Тонкі

Збиральні

Розсіювальні

Затемнені 

Увігнуті

Запитання 3

На якому рисунку кут відбивання позначений правильно?

варіанти відповідей

1

2

3

1 і 2

1 і 3

2 і 3

всі правильні

всі не правильні

Запитання 4

Якщо світловий промінь переходить з середовища більш оптично густого в менш оптично густе, то кут падіння α і кут заломлення γ пов'язані так...

варіанти відповідей

α=γ

α<γ

α>γ

α≤γ

α≥γ

Правильної відповді немає

Запитання 5

Оптична сила лінзи дорівнює 8 дптр. Якою є фокусна відстань цієї лінзи? (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

моя відповідь інша

125 м

- 125 м

1,25 м

- 1.25 м

8 м

- 8 м

Запитання 6

У сонячний день довжина тіні від лінійки дорівнює 3 м, а тіні від стовпа – 12 м. Знайдіть висоту стовпа, якщо довжина лінійки 1,5 м. (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

моя відповідь інша

1 м

2 м

3 м

4 м

5 м

0,5 м

Запитання 7

Побудуйте та охарактеризуйте зображення , яке дає збиральна лінза, якщо d=2F. (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

Розв'язок відправлено

Розв'язок не відправлено

Запитання 8

Промінь світла падає під кутом 45° з менш оптично густого середовища в більш оптично густе середовище. Заломлений промінь змістився на 15° щодо свого початкового напрямку. Визначте швидкість поширення світла в першому середовищі, якщо у другому середовищі швидкість світла 2∙108 м/с. (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

моя відповідь інша

3⋅108 м/с

2⋅108 м/с

0,3⋅108 м/с

0,2⋅108 м/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест