К.р. по темі “Властивості функції. Перетворення графіків функцій.Квадратична функція” Варіант №1

Перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу по даній темі; розвивати логічне мислення та культуру побудови рисунків; виховувати самостійність

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 100 разів
7 запитань
Запитання 1

Функцію задано формулою.   Знайти f(3). 

варіанти відповідей

9

11

3

5

Запитання 2

Знайти нулі функції у = 7,5 – 1,5х.

варіанти відповідей

( - 5 ; 0 )

( 0 ; - 5 )

( 5 ; 0 )

( 0 ; 5 )

Запитання 3

Побудувати графік функції:

             

варіанти відповідей

√ ( х - 4 ) ---3 ; √ ( х - 4 ) ; √Х

√Х ; √ ( х - 4 ) ; √ ( х - 4 ) ---3

√ ( х - 4 ) ; √ ( х - 4 ) ---3 ; √Х

Запитання 4

Не виконуючи побудов, знайти точки перетину графіків функцій у = -3х² і

у = 6х. 

варіанти відповідей

(0 ; 0 ) ; (-12 ; -2 )

(0 ;-12 ) ; ( -2 ; 0 )

(0 ; -2 ) ; (0 ; -12 )

(0 ; 0 ) ; ( -2 ; -12 )

Запитання 5

.Побудувати графік функції у = х² – 4х – 5. Користуючись графіком знайти:

  1) область значень функції;

  2) проміжок, на якому функція набуває

      від'ємних значень;

  3) проміжок зростання функції.  

варіанти відповідей

1) у ∈ ( -9 ; +∞ ); 2) х ∈ ( 2 ; + ∞ ) ; 3) х ∈ ( -1 ; 5 )

1) у ∈ ( -9 ; +∞ ); 2) х ∈ ( -1 ; 5 ) 3) х ∈ ( 2 ; + ∞ )

1) х ∈ ( -1 ; 5 ) ; 2) у ∈ ( -9 ; +∞ ); 3) х ∈ ( 2 ; + ∞ )

Запитання 6

Знайти область визначення функції

" / " позначає риску дробу

  

варіанти відповідей

1) х∊ ( -∞ ; - 1 ціла 2/3 ) ⋃ ( - 1 ціла 2/3 ; 1 ) ⋃ ( 1 ; + ∞ ) ; 2) х∊ ( - ∞; 4⌉

1) х∊ ( -∞ ; - 1 ціла 2/3 ) ⋃ ( - 1 ціла 2/3 ; 1 ) ⋃ ( 1 ; + ∞ ) ; 2) х∊ ( - ∞; 4)

1) х∊ ( -∞ ; - 1 ціла 2/3 ) ⋃ ⌈ - 1 ціла 2/3 ; 1 ⌉ ⋃ ( 1 ; + ∞ ) ; 2) х∊ ( - ∞; 4⌉

Запитання 7

При яких значеннях a і c точка А(-1;3) є вершиною параболи у = ах² + 8х +с? 

варіанти відповідей

а = 7 ; с = 4

а = - 4 ; с = - 7

а = 4 ; с = 7

а = -7 ; с = - 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест