К.р. по темі “Властивості функції. Перетворення графіків функцій.Квадратична функція” Варіант №2

Перевірити рівень знань по даній темі; розвивати логічне мислення та культуру побудови рисунків; виховувати самостійність.

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 164 рази
7 запитань
Запитання 1

Функцію задано формулою f( х ).   Знайти f(4). 

варіанти відповідей

4

10

-4

- 10

Запитання 2

Знайти нулі функції у = 2,5х + 10.

варіанти відповідей

4

40

-4

- 40

Запитання 3

Побудувати графік функції:

варіанти відповідей

1) √х ; 2) √ ( х+4) +2 ; 3) √ х +4

1) √ х +4 ; 2) √х ;3) √ ( х+4) +2

1) √х ; 2)√ х +4 ; 3) √ ( х+4) +2

Запитання 4

Не виконуючи побудов, знайти точки перетину графіків функцій у = 2х² і

у = -8х

варіанти відповідей

( 32 ; 0 ) ; ( -4 ; 0 ) .

( 0 ; -4 ) ; ( 0 ; 32 ) .

( 0 ; 0 ) ; ( -4 ; 32 ) .

( 0 ; 0 ) ; ( 32 ; -4 ) .

Запитання 5

Побудувати графік функції у = -х² +6х – 5. Користуючись графіком знайти:

  1) область значень функції;

  2) проміжок, на якому функція набуває

      від'ємних значень;

  3) проміжок спадання функції.  

варіанти відповідей

1) ує⌈ -∞ ; 4 ⌉ ; 2 ) х є ( -∞ ; -5 ) ⋃ ( -1 ; +∞ ) ; 3 ) х є ( -3 ; +∞ )

1) ує( -∞ ; 4 ⌉ ; 2 ) х є ⌈-∞ ; -5 ) ⋃ ( -1 ; +∞ ) ; 3 ) х є ( -3 ; +∞ )

1) ує( -∞ ; 4 ) ; 2 ) х є ( -∞ ; -5 ) ⋃ ( -1 ; +∞ ) ; 3 ) х є ( -3 ; +∞ )

1) ує( -∞ ; 4 ) ; 2 ) х є ⌈ -∞ ; -5 ⌉ ⋃ ( -1 ; +∞ ) ; 3 ) х є ( -3 ; +∞ )

Запитання 6

Знайти область визначення функції:

варіанти відповідей

1) хє ( -∞ ; -2,5 ) ⋃ ( -2,5 ; 1 ) ⋃ ( 1 ; +∞ ) 2) ;хє ⌈ -3 ; +∞ ) .

1) хє ( -∞ ; -2,5 ) ⋃ ( -2,5 ; 1 ) ⋃ ( 1 ; +∞ ) 2) ;хє ( -3 ; +∞ ) .

1) хє ⌈ -∞ ; -2,5 ⌉ ⋃ ( -2,5 ; 1 ) ⋃ ( 1 ; +∞ ) 2) ;хє ( -3 ; +∞ ) .

1) хє ( -∞ ; -2,5 ) ⋃ ⌈ -2,5 ; 1 ⌉ ⋃ ( 1 ; +∞ ) 2) ;хє ( -3 ; +∞ ) .

Запитання 7

При яких значеннях b і c точка В(-1;2) є вершиною параболи у = 3х² + bх +с? 

варіанти відповідей

b = -6; с = -5 .

b = 6 ; с = 5 .

b = -6 ; с = -5 .

b =5 ; с =6 .

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест