Виберіть визначення, відповідні поняттю «основа» з позиції теорії
Бренстеда-Лоурі:
Виберіть визначення, відповідні поняттю «кислота» з позиції теорії
Льюіса:
При визначенні механізмів хімічних реакцій як проміжні продукти
можуть виникати карбкатіони. Ці активні частинки:
Як атакуючі реагенти при визначенні механізмів хімічних реакцій
можуть виступати частинки різного характеру. Який з висловів відповідає
поняттю нуклеофільний реагент:
Стадія утворення активних частинок зображена рівнянням( А―В → А• + •В ). Визначите характер розриву зв'язку:
Реакція хлорування етану протікає за рівнянням. Виберіть механізм даної реакції:
Яка з наведених сполук є кислотою?
Вкажіть тип кислоти СН3-СН2-ОН:
Виберіть найсильнішу кислоту:
Виберіть найсильнішу основу:
Вкажіть π-основу:
Яка сполука виявляє кислотні властивості?
Яка сполука не виявляє кислотних властивостей?
Яка сполука не виявляє основних властивостей?
Кислотно-основний процес це:
Вкажiть сполуку, яка виявляє найсильнiшi кислотнi властивостi:
За яким механізмом відбуваєься реакція хлорування бензолу?
Реакцiї нiтрування, сульфування, алкiлування, ацилювання для
ароматичних вуглеводнiв проходять за механiзмом:
Визначте тип наведеної реакцiї:
Серед наведених промiжних активних часточок оберiть радикал:
За яким механiзмом буде бромуватись ароматичне ядро толуолу?
Виберіть нуклеофільний реагент:
Серед проміжних активних частинок виберіть карбокатіон:
Серед наведених вільних радикалів виберіть вторинний радикал:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома