Робота містить завдання за трьома групами результатів НУШ (ГР1/ГР2/ГР3)
Що відбуватиметься з пасажирами автобуса, коли він здійснить поворот вправо? (ГР1)
У якого кубика маса більша, якщо розміри їх однакові, а виготовлені вони один з алюмінію, а інший із заліза? (ГР1)
Кулька, яка лежала у вагоні потяга, покотилася в напрямку його руху. Що відбулося з потягом? (ГР1)
Чи однаковий об'єм займатимуть дубові та соснові дрова однакової маси? (ГР1)
Які прилади необхідно мати, щоб визначити густину тіла неправильної форми? (ГР1)
Як потрібно виполювати бур'ян на грядках? (ГР1)
Два візки різної маси зіткнулися та роз'їхались. Який візок проїхав довшу відстань до зупинки? (ГР1)
За яких умов тіло рухаєтья рівномірно прямолінійно? (ГР2)
Яка відмінність між інерцією та інертністю? (ГР2)
Від чого залежить густина речовини? (ГР2)
(Може бути кілька правильних відповідей)
Що таке імпульс тіла? (ГР2)
Виберіть приклади реактивного руху. (ГР2)
(Може бути кілька правильних відповідей)
Метеорит згоряє в атмосфері Землі. Куди при цьому зникає його імпульс? (ГР2)
Визначте розмір порожнини у сталевій кульці, якщо її маса 15г, а об'єм 2 см3. Густина сталі 7,8г/см3. Результат округліть до десятих та запишіть у см3. (ГР3)
Повний розв'язок задачі надати вчителю у письмовому вигляді згідно правил оформлення фізичних задач!
Два візки масами 100г і 1.3кг були з'єднані стиснутою пружиною. Коли пружину відпустили, легший візок набув швидкості 65 см/с. Якої швидкості набув другий візок? відповідь запишіть у см/с. (ГР3)
Повний розв'язок задачі надати вчителю у письмовому вигляді згідно правил оформлення фізичних задач!
Хлопчик масою 40кг біг із швидкістю 4,5м/c, наздогнав візок масою 30 кг, який рухався зі швидкістю 1м/с та заскочив на нього. З якою швидкістю почав рухатися візок? Відповідь вкажіть у м/с. (ГР3)
Повний розв'язок задачі надати вчителю у письмовому вигляді згідно правил оформлення фізичних задач!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома