Комплексні та парціальні освітні програми класифікація, структура

Додано: 22 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 9 разів
11 запитань
Запитання 1

Якими нормативними документами повинні керуватись керівник ЗДО?

варіанти відповідей

«Про освіту»

«Про дошкільну освіту»

Базовий компонент дошкільної освіти

Запитання 2

Які завдання дошкільної освіти?

варіанти відповідей

формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду

утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини

збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини

виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля

Запитання 3

Освітня прогама ЗДО має містити:

варіанти відповідей

перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення

опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

інформацію про програму підвищення кваліфікації;


Запитання 4

Базовий компонет дошкільної освіти це -

варіанти відповідей

Вимоги, які зобов ’язані виконувати абсолютно всі заклади дошкільної освіти, батьки та діти.


результат дошкільної освіти, і особистісне надбання дитини, спілкування, гра з дитиною, підтримуємка розвитоку та здібностей.


це державний стандарт освіти, що містить норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини дошкільного віку (6 (7) років). У ньому окреслено умови, за яких стає досяжним належний рівень освіти дитини старшого дошкільного віку.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2895-bkdo-2020-prokt-novogo-standartu-doshklno-osvti

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Запитання 5

Яка сутність рухової компетентності в ЗДО?

варіанти відповідей

Обізнаність із працею дорослих, вияв інтересу та поваги до професій, здатність брати участь у спільній праці з дорослими, дітьми


Наявність стійкої мотивації дитини до щоденного прояву різних видів рухової активності, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей


Сукупність елементарних знань про людину та її здоров’я, здоровий спосіб життя.


Запитання 6

Розкрити сутність здоров'язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку?

варіанти відповідей

Стійка мотивація еколого-валеологічної спрямованості щодо пізнання себе та довкілля, яка спонукає до використання навичок здоров’язбережувальної поведінки.


Вмотивованість дитини до взаємодії з однолітками і дорослими, здатність будувати діалог у різних формах конструктивної взаємодії, підтримувати партнерські стосунки


Потреба в опануванні способами збереження та зміцнення власного здоров’я, орієнтованих на самопізнання та самореалізацію


Запитання 7

Основною формою організованої навчальної діяльності дітей дошкільного віку є:

варіанти відповідей

спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.)індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо

заняття які організовані фронтально, підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога

заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.)

Запитання 8

Актуальними у освітньому процесі дошкільного закладу залишаються і такі традиційні напрямки, які сприяють здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості;


варіанти відповідей

Фізичне, розумове


Ігрове, пізнавальне

Естетичне, моральне

Трудове

Запитання 9

Які програми з наведених нижче входять до комплексних освітніх програм?

варіанти відповідей

«Оберіг», програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років

«Дитина»,освітня програма для дітей від 2 до 7 років

«Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі

«Соняшник», програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку

Запитання 10

Які програми входять до парціальних освітніх програм?

варіанти відповідей

«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку

«Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку 

«Стежина», програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою

«Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку  

Запитання 11

Розкрити сутність комплексних програм?

варіанти відповідей

 створюються на основі Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм загальноукраїнського рівня впровадження з метою повнішого задоволення потреб населення в освітніх послугах для дітей дошкільного віку певного регіону: однієї чи кількох сусідніх областей, району, мегаполісу, сільської місцевості, промислової, курортної, військової зони тощо.

Вони окреслюють оптимальний комплекс розвивальних, виховних, навчальних функцій і змістових напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей до 6 (7) років, передбачають поступові ускладнення програмового змісту на кожному віковому етапі

програми зорієнтовані на виконання основних вимог Базового компонента дошкільної освіти та реалізацію спеціальних освітніх, корекційно-розвивальних, лікувально-оздоровчих впливів на вихованців.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест