Ринок парфумів це...
Ринок кавових бобів це...
Значне використання реклами, різні види пакування, використання товарних знаків, високий рівень конкуренції...
Недоцільність використання реклами, приблизно однаковий товар, інформованість споживача про рівень цін, високий рівень конкуренції...
Спільною рисою ринків досконалої та монополістичної конкуренції є
Чим зумовлена конкуренція між споживачами?
Які основні риси вільної конкуренції?
Спільною рисою ринків досконалої та монополістичної конкуренції є
НЕ є ознакою досконалої конкуренції
Чи відноситься до нецінового методу конкуренції безкоштовна доставка на поверх
Чи відноситься до цінового методу конкуренції акційна знижка на товар
Чи відноситься до нецінового методу конкуренції гарантія якості на товар
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома