Назвіть засіб мовного вираження, ужитий в уривку:
Не бійтесь заглядати у словник:
Це пишний яр, а не сумне провалля...
В уривку Де ж того євшану взяти,
Того зілля-привороту,
Що на певний шлях направить, --
Шлях у край свій повороту? вжито:
Назвіть засіб мовного вираження, вжитий у рядках :
Гріє сонечко!
Усміхається небо яснеє,
Дзвонить пісеньку жайвороночок....
Ступені порівняння творять усі слова в рядку:
Правильно утворено форми ступенів порівняння в рядку:
У котрому рядку подано правильні форми ступенів порівняння:
У котрому рядку правильно поєднано іменники з числівниками:
Помилку при узгодженні іменника з числівником допущено в рядку:
Допущено помилку у відмінюванні числівників в рядку:
Правильною є відмінкова форма числівника в рядку:
Граматично правильна відповідь на запитання : "Котра година?" --
Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку:
Граматичної помилки не допущено в рядку:
Лише дієслова записано в рядку
Помилку в написанні дієслова допущено в рядку:
Закінчення -ать ( - ять) у 3-й особі множини мають обидва дієслова рядка:
Помилку в написанні дієслівного закінчення допущено в рядку:
Скільки в поданому тексті дієслівних форм
Сад золотився у сонячнім промінні і дихав теплом; він пройшов декілька кроків і, розкинувши руки, мов птах,з насолодою упав на спину просто в квітник, підім"явши під себе гладіолуси, лілії, анемони і ще різні квіти, чиї назви йому не пригадались ( Ю. Винничук)
Лише дієслова у формі наказового способу вжито в рядку :
Неправильно утворено форму наказового сособу в рядку:
НЕ потребує редагування словосполучення в рядку
Не потребує редагування словосполучення в рядку
Потребує редагування словосполучення в рядку:
НЕ потребує редагування словосполучення в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома