Назвіть засіб мовного вираження , ужитий в уривку:
Не бійтесь заглядати у словник:
Це пишний яр, а не сумне провалля...
В уривку Де ж того євшану взяти,
Того зілля-привороту,
Що на певний шлях направить, --
Шлях у край свій повороту? вжито:
Назвіть засіб мовного вираження, вжитий у рядках :
Гріє сонечко!
Усміхається небо яснеє,
Дзвонить пісеньку жайвороночок....
Ступені порівняння творять всі слова у рядку:
Правильно утворено форми ступенів порівняння у рядку:
У котрому рядку подано правильні форми ступенів порівняння:
Помилку при узгодженні іменника з числівником допущено в рядку:
Допущено помилку у відмінюванні числівників у рядку:
Правильною є відмінкова форма числівника у рядку:
Граматично правильна відповідь на запитання : "Котра година?" --
Граматичної помилки не допущено в рядку:
Лише дієслова записано в рядку
Помилку в написанні дієслова допущено в рядку:
Закінчення -ать ( - ять) у 3-й особі множини мають обидва дієслова рядка:
Помилку в написанні дієслівного закінчення допущено в рядку:
Лише дієслова у формі наказового способу вжито у рядку :
Неправильно утворено форму наказового сособу у рядку:
НЕ потребує редагування словосполучення у рядку
Потребує редагування словосполучення у рядку:
НЕ потребує редагування словосполучення у рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома