Контрольна робота (1 тематична 2 курс)

Додано: 22 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 140 разів
12 запитань
Запитання 1

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні полярозбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.


Форму однини має в тексті іменник

варіанти відповідей

поля

оси

смуги

полотнища

Запитання 2

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.


Іменник виділено в словосполученні з тексту

варіанти відповідей

починається з колискової

звучання почутої мелодії

для маленької дитини

ходить навшпиньках

Запитання 3

Займенниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

вам, мені, учора, хто

добре, чий, мене, казна-чого

хтозна-де, чимось, цей,ти

себе, абищо, якось, якась

воно, скільки, жоден, я

Запитання 4

Разом треба писати всі займенники рядка

варіанти відповідей

будь/з/ким, аби/хто, де/який

де/хто, де/кого, будь/у/кого

бозна/чому, аби/якій, ні/що

ні/ким, аби/що, де/котрий

ні/за/ким, ні/перед/чим, яке/сь

Запитання 5

 Через дефіс треба писати всі займенники рядка

варіанти відповідей

аби/чий, хтозна/кому, хтозна/чий, ні/хто

ані/чий, будь/хто, бозна/кого, чий/небудь

де/котрий, що/небудь, ні/скільки, хто/сь

будь/який, казна/чиє, казна/що, який/небудь

ні/якою, чий/сь, будь/з/ким, хтозна/на/чому

Запитання 6

Неправильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

п’ятнадцять хвилин десятого

зараз одинадцята

за п’ять хвилин сьома

пів на першу

буду після дев’ятої

Запитання 7

Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р. в. семи сотень дев’яноста восьми

Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом

Зн. в. семисот дев’яноста вісім

Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма

М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох

Запитання 8

Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

варіанти відповідей

калиновий, яскравий, каштановий, джерельний

казковий, морський, вдалий, міцний

 поганий, вільний, кривий, пшоняний

 активний, здібний, великий, білий

Запитання 9

Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників рядка


варіанти відповідей

вужчий, замалий, найкавовіший, нижчий від усіх

більш спокійний, нижчий від усіх, найбільш зрозумілий, хитріший

холодніший, самий пізній, найбільш радісний, вечірніший

 щиріший, преблідий, приємніший, щонайкращий

Запитання 10

Усі слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

стрімголов, змалечку, вперемішку, босоніж 

 бажаючи, важко, легко, спересердя 

не раз, зроду-віку, до дому, час від часу 

щосили, казна-звідки, будь-де, давній 

стрімкий, босоногий, малий, перемішаний

Запитання 11

У реченні "Сніжана спромоглася заперечливо похитати головою" виділене дієслово є


варіанти відповідей

 підметом

присудком

 додатком

обставиною

Запитання 12

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Ви були (1)коли-небудь на річці, на Осколі, (2)що тече Харківщиною нашою (3)аж (4)у річку Північний Донець?

А прийменник  

Б прислівник  

В займенник  

Г сполучник  

Д частка

варіанти відповідей

1Б 2В 3Д 4А

 1В 2Б 3Д 4А

1Б 2Д 3В 4А

1Б 2В 3А 4Д

1Б 2Г 3Д 4А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест