Контрольна робота № 2. Тотожність, Степінь з натуральним показником. Одночлени. Додовання і віднімання многочленів

12 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення виразу:  3,5 · 23 + 2,5·(- 8)2  .

варіанти відповідей

-190

-188

188

288

Запитання 2

Подайте у вигляді степеня вираз: a2 · a6

варіанти відповідей

a26

a3

a12

a8

Запитання 3

Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b12

варіанти відповідей

b3

b2

b27

b5

Запитання 4

Спростити вираз:  (–3x2 + 2x – 3) + (x2 – x – 14)

варіанти відповідей

–4x2 + x – 17

–2x2 + x – 17

–4x2 + 3x + 11

–2x2 + 3x + 17

Запитання 5

Чи тотожно рівні вирази: y+y+y+у  і y4

варіанти відповідей

так

ні 

неможливо визначити

Запитання 6

Чи тотожно рівні вирази: 4(x–2) і 4x–8?

варіанти відповідей

так 

ні

неможливо визначити

Запитання 7

Обчисліть значення виразу: 0,2·(–2)4

варіанти відповідей

3,2 

0,32

-3,2

-0,32

Запитання 8

Подайте у вигляді степеня вираз: (n3)4:(n5)2.

варіанти відповідей

n17

n22

n2

n3

Запитання 9

Порівняйте: 710 і 493  

варіанти відповідей

710 > 493

710 < 493

710 = 493

неможливо визначити

Запитання 10

Виконайте множення: −2а ⋅ (3а+2)

варіанти відповідей

-6а2 - 4а 

6а - 4а

-6а2 + 4а

-6а-4а2

Запитання 11

Розкрийте дужки і спростіть:3х⋅(х+2) + 2х⋅ (х+5)

варіанти відповідей

 5х2 - 16х

2 +16х

2 +16х 

2 +10х

Запитання 12

Спростити вираз:  (–3x2 + 2x – 3) – (x2 – x – 14)

варіанти відповідей

–4x2 + x – 17

 –4x2 + 3x + 11

–2x2 + x – 11

–2x2 + 3x + 17

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест