Знайдіть значення виразу: 3,5 · 23 + 2,5·(- 8)2 .
Подайте у вигляді степеня вираз: a2 · a6
Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b12
Спростити вираз: (–3x2 + 2x – 3) + (x2 – x – 14)
Чи тотожно рівні вирази: y+y+y+у і y4
Чи тотожно рівні вирази: 4(x–2) і 4x–8?
Обчисліть значення виразу: 0,2·(–2)4
Подайте у вигляді степеня вираз: (n3)4:(n5)2.
Порівняйте: 710 і 493
Виконайте множення: −2а ⋅ (3а+2)
Розкрийте дужки і спростіть:3х⋅(х+2) + 2х⋅ (х+5)
Спростити вираз: (–3x2 + 2x – 3) – (x2 – x – 14)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома