Контрольна робота №2 "Закони динаміки"

Додано: 20 листопада 2020
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 51 раз
15 запитань
Запитання 1

Сила характеризується ...

варіанти відповідей

довжиною і напрямком;

величиною, довжиною і точкою прикладання;

товщиною і точкою прикладання;

величиною, точкою прикладання і напрямком.

 

Запитання 2

 Сформулюйте перший закон Ньютона.

варіанти відповідей

В усіх інерціальних системах відліку перебіг механічних явищ і процесів відбувається однаково за однакових початкових умов.

Існують такі інерціальні системи відліку, відносно яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на нього не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані.

Прискорення, якого набуває тіло внаслідок дії сили, прямо пропорційне цій силі та обернено пропорційне масі тіла.

Сили, з якими тіла діють одне на одне, напрямлені вздовж однієї прямої, рівні за модулем і протилежні за напрямком.

Запитання 3

Маса характеризує....

варіанти відповідей

взаємодію тіл.

стан спокою або рівномірного руху тіла.

час, який потрібен для зміни швидкості тіла під дією сили.

інертні та гравітаційні властивості тіла.

Запитання 4

У якому з наведених випадків спостерігається явище інерції?

варіанти відповідей

Скутер рухається рівномірно на прямолінійній ділянці дороги.

  

Яструб різко злітає з гори на зайця. 

Автомобіль зупиняється після вимкнення двигуна.

Автомобіль розганяється по прямолінійній ділянці шосе.

Запитання 5

Система відліку буде інерціальною, якщо її пов'язати з ...

варіанти відповідей

автомобілем, що рухається рівномірно.   

потягом, що прибуває на станцію.

літаком, що відривається від злітної смуги.

 катером, що повертає праворуч.

Запитання 6

Сформулюйте другий закон Ньютона.

варіанти відповідей

Векторна сума всіх сил, що діють на тіло, дорівнює добутку маси тіла на його прискорення.

Існують такі інерціальні системи відліку в яких тіло перебуває в стані спокою або рухається прямолінійно рівномірно, якщо на нього не діють інші тіла або сили скомпенсовані.

Сили що діють на тіло, рівні за модулем але притилежні за напрямком.

Сума сил що діють на тіло дорівнює добутку маси тіла на прискорення.

Запитання 7

Тіла взаємодіють із силами, що мають однакову природу, напрямлені вздовж однієї прямої, рівні за модулем і протилежні за напрямом - це...

варіанти відповідей

ІІІ закон Ньютона.   

 ІІ закон Ньютона.

І закон Ньютона. 

 закон Гука.

Запитання 8

Аналізуючи формулу ІІ-го закону Ньютона, чи можна твердити, що маса тіла залежить від сили?

варіанти відповідей

Так

Ні

Не завжди

Іноді

Запитання 9

Автомобіль розвиває силу тяги 3 кН рушає з місця і через 5 с має швидкість 54 км/год. Яка маса автомобіля? (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

600 кг

1 т

10 т

15 т

4,5 т

Запитання 10

Під дією сили 20 кН рівняння руху тіла має вигляд x=10+5t+0,5t2 . Яка маса тіла? (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

20000 кг

40000 кг

4 кг

200 кг

100кг

Запитання 11

Тіло масою 2 т рухається з прискоренням 0,4 м/с2. Яка сила діє на тіло? (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

800 Н

0,8 Н

5 Н

0,2 Н

Запитання 12

Перша космічна швидкість становить...

варіанти відповідей

9,8 км/с

 6,67 км/с

7,9 км/с

11,2 км/с

Запитання 13

Визначити значення сили взаємного притягання двох кораблів, віддалених один від одного на 100 м, якщо маса кожного з них 10000 т. (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

1,334 Н

0,667 Н

0,333 Н

2,668 Н

Запитання 14

В усіх інерціальних системах відліку перебіг механічних явищ і процесів відбувається однаково за однакових умов.

варіанти відповідей

Принцип відносності Галілея

Перий закон Ньютона

Другий закон Ньютона

Запитання 15

Користуючись графіком залежності координати від часу, визначити модуль сили, що діє на тіло масою 5 кг. На графіку по осі t позначено координати 1с,2с,3с,4с,5с; по осі Х-10м,20м. (Розв'язок задачі відправити на перевірку)

варіанти відповідей

15 Н

3 Н

50 Н

0 Н

моя відповідь інша

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест