Прочитайте текст і виконайте завдання 1–5 до нього.
(1) Основою мовленнєвої культури, безумовно, є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними, і стилістичними засобами
мови.(2) Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. (3)Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично-багатим, синтаксично різноманітним. (4)Для того, щоб цього досягти, вслухайтеся в живе мовлення, вдумливо читайте політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі висловлювання, на побудову речень, користуйтеся словниками.
Орфографічну помилку допущено в слові речення
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–5 до нього.
(1) Основою мовленнєвої культури, безумовно, є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними, і стилістичними засобами
мови.(2) Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. (3)Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично-багатим, синтаксично різноманітним. (4)Для того, щоб цього досягти, вслухайтеся в живе мовлення, вдумливо читайте політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі
висловлювання, на побудову речень, користуйтеся словниками.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–5 до нього.
(1) Основою мовленнєвої культури, безумовно, є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними, і стилістичними засобами
мови.(2) Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. (3)Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично-багатим, синтаксично різноманітним. (4)Для того, щоб цього досягти, вслухайтеся в живе мовлення, вдумливо читайте політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі
висловлювання, на побудову речень, користуйтеся словниками.
У називному відмінку в тексті вжито слово
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–5 до нього.
(1) Основою мовленнєвої культури, безумовно, є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними, і стилістичними засобами
мови.(2) Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. (3)Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично-багатим, синтаксично різноманітним. (4)Для того, щоб цього досягти, вслухайтеся в живе мовлення, вдумливо читайте політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі
висловлювання, на побудову речень, користуйтеся словниками.
Дієприслівниковий зворот є у реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–5 до нього.
(1) Основою мовленнєвої культури, безумовно, є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними, і стилістичними засобами
мови.(2) Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. (3)Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично-багатим, синтаксично різноманітним. (4)Для того, щоб цього досягти, вслухайтеся в живе мовлення, вдумливо читайте політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі
висловлювання, на побудову речень, користуйтеся словниками.
Вставне слово в першому реченні можна замінити синонімічним
На перший склад падає наголос у слові
Допущено орфографічну помилку в рядку
М’який знак на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Частку не пишемо разом у варіанті
Літеру у слід писати на місці всіх пропусків у рядку
Прочитайте речення.
… до останніх днів свого існування, тобто до…. , залишалась островом волі українців, а пам’ять про ці славетні сторінки історії не раз живила дух нових героїв – не …
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
. Прочитайте речення.
Уперше (1)за останні місяці подумала,(2)що (3)не здамся, що відбудую замок, що зроблю його міцним (4)і довговічним не тільки (5)для себе, а й для тих, хто житиме потім і потім.
Часткою є слово, позначене цифрою
Прочитайте речення.
Так було тепло (1)самотньо і лячно у віковічній тиші (2) яку беріг ліс (3) що діти чули власне дихання (4) але вухо вперто ловило (5) і побільшувало до найбільших розмірів всякий звук.
Кому потрібно ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Спрощення відбувається в усіх словах рядка
Укажіть речення, ускладнене відокремленим означенням (розділові знаки пропущено)
.
Тире ОБОВ’ЯЗКОВО потрібно ставити в усіх реченнях, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома