Контрольна робота № 4 Квадратична нерівність. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Розв’язування задач за допомогою системи рівнянь.

10 запитань
Запитання 1

Яка з нерівностей є квадратною?

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажіть число, що є розв'язком нерівності x2 - 2x - 3 < 0.

варіанти відповідей

- 1

- 2

2

4

Запитання 3

Вкажіть розв'язок системи рівнянь

варіанти відповідей

(1; 4)

(5; 0)

(–4; 1)

(4; 1).

Запитання 4

Розв'яжіть нерівність x2 + 2x ≤ 0.

варіанти відповідей

[–2; 0]

(–∞; –2]⋃[0; +∞)

(–2; 0)

[0; 2].

Запитання 5

Розв'яжіть систему рівнянь:

варіанти відповідей

(–1; –3)

(3; 1)

(3; 1), (–1; –3)

(1; 3), (–3; –1).

Запитання 6

Сума катетів прямокутного трикутника дорівнює 21 см, а його площа - 54 см2. Знайдіть менший катет трикутника.

варіанти відповідей

8 см

12 см

10 см

9 см

Запитання 7

Знайди область визначення функції

варіанти відповідей

[–3; –1)∪(–1; 2]

(–∞; +∞)

(–3; –1)⋃(–1; 2)

[–3; 2].

Запитання 8

Розв'яжіть задачу та вкажіть правильні твердження:

З двох пунктів , відстань між якими 6 км, одночасно на зустрічн один одному вирушили два пішоходи і зустрілись через 1 год 12 хв. Знайдіть швидкість того пішохода, який йшов швидше, якщо на весь шлях він витратив на 1 год менше, ніж другий.

варіанти відповідей

2 км/год

2,5 км/год

3 км/год

4 км/год

Запитання 9

Не виконуючи побудови знайдіть усі точки перетину прямої x + y = 3 і параболи y = x2 + 1.

варіанти відповідей

(1; 2)

(1; 2), (–2; 5)

(–1; 4), (2; 1)

(2; 1), (5; –2).

Запитання 10

Укажіть всі розв'язки системи рівнянь:

варіанти відповідей

(2; –1), (1,5; –1,5)

(–1; 2), (–1,5; 1,5);

немає розв'язків

(2; –1).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест