За рисунком визначити розв’язки системи:
За рисунком, на якому зображено графіки рівнянь, визначте кількість розв'язків системи цих рівнянь.
Скільки розв'язків має система рівнянь, графік якої зображено на рисунку.
Знайдіть систему рівнянь, графічний розв'язок якої дано на рисунку.
Яка з графічних інтерпретацій відповідає даній системі рівнянь?
Побудуйте в зошиті схематично графіки рівнянь та дайте відповідь на запитання.
Скільки розв'язків має система рівнянь?
Які фігури є графіками рівнянь системи
Назвіть графіки рівнянь, що входять до системи:
Яку з наведених систем рівнянь можна розв'язувати за допомогою даного рисунка?
Які фігури є графіками рівнянь системи:
Скільки розв’язків має система рівнянь?
Розв'язати систему рівнянь способом підстановки:
Розв'язати систему рівнянь способом підстановки:
Розв'язати систему рівнянь будь-яким способом:
Укажіть пару чисел, яка є розв’язком системи рівнянь
Розв'язати систему рівнянь способом додавання:
Розв'язати систему рівнянь способом додавання:
Сума катетів прямокутного трикутника дорівнює 21 см, а його площа - 54 см2. Знайдіть менший катет трикутника.
Розв'яжіть задачу:
З двох пунктів , відстань між якими 6 км, одночасно на зустрічн один одному вирушили два пішоходи і зустрілись через 1 год 12 хв. Знайдіть швидкість того пішохода, який йшов швидше, якщо на весь шлях він витратив на 1 год менше, ніж другий.
Працюючи разом майстер і учень виконують евну роботу за 6 годин. Працюючи самостійно майстер виконує ⅕ частину роботи за 3 години швидше, ніж учень ⅓ частину роботи. За скільки годин виконає роботу учень, якщо буде працювати самостійно.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома