Контрольна робота № 4 «Оптика»

Додано: 18 квітня 2022
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 125 разів
7 запитань
Запитання 1

Якщо подивитися в скляну вітрину магазину в сонячний день, можна побачити своє відображення. Воно: 

варіанти відповідей

а) Уявне і зменшене                       

) Дійсне і збільшене 

в) Уявне і того ж розміру, що й об’єкт             

г) Дійсне і того ж розміру, що й об’єкт

Запитання 2

Під час проходження вузького світлового пучка через трикутну призму можна спостерігати різнокольорову смужку на екрані поза призмою. Це є результатом:

варіанти відповідей

а) Дифракції світла                 

в) Дисперсії світла                                

б) Інтерференції світла

г) Поглинання світла

Запитання 3

Світло виявляє як хвильові, так і корпускулярні властивості. Укажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

а) Дифракція світла говорить про його корпускулярну природу


б) Інтерференція світла говорить про його корпускулярну природу


в) Існування червоної межі фотоефекту можна пояснити на основі хвильової теорії


г) Атоми випромінюють світло окремими порціями енергії – квантами


Запитання 4

Знайдіть енергію фотона випромінювання синього світла, довжина хвилі якого 450 нм

варіанти відповідей

4,42 ⋅10⁻¹⁹

4.44⋅10⁻¹⁹

4.14⋅10⁻¹⁹

Запитання 5

Визначте довжину хвилі монохроматичного світла, що падає на ґратку з періодом 2,2 мкм, якщо максимум першого порядку видно під кутом 15°. 0.

варіанти відповідей

0.569⋅10⁻⁶

0.965⋅10⁻⁵

0.596⋅10⁻⁶

Запитання 6

 Коли на поверхню прозорої рідини падає світловий промінь під кутом 30° до поверхні, кут заломлення становить 40°. Яким буде кут заломлення, якщо кут між падаючим променем і поверхнею рідини збільшити до 60°? 

варіанти відповідей

22⁰

21⁰

23⁰

Запитання 7

При зміні довжини хвилі падаючого випромінювання від 200 до 300 нм максимальна швидкість фотоелектронів змінилася в два рази. Знайдіть роботу виходу електронів для даного матеріалу. 

варіанти відповідей

2.45eB

3.45eB

5.45eB

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест