Контрольна робота № 8. Читання вголос. Робота з літературним твором (письмово).

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
8 запитань
Запитання 1

Визнач жанр твору "ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ" О. Бусенко

варіанти відповідей

народна казка

авторська казка

оповідання

байка

Запитання 2

Хто є головним героєм твору?


варіанти відповідей

Сашко Півник

Катя Мишка

Леся Степанівна

Запитання 3

Яким був учень Сашко Півник?

варіанти відповідей

лінивим, байдужим

здібним, але лінивим 

наполегливим, упевненим

старанним, невпевненим

Запитання 4

З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?

варіанти відповідей

з української мови

з математики

з природознавства

з читання

Запитання 5

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Знання – найбільша цінність.

Учитися ніколи не пізно.

Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Знай більше, а говори менше.

Запитання 6

Обери правильну послідовність речень в тексті.

1. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене.

2. Я вивчив параграф із природознавства.

3. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати.

4. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.

5. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

варіанти відповідей

1→2→3→4→5.

4→1→2→3→5

3→4→1→2→5

2→3→4→1→5.

Запитання 7

Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?

варіанти відповідей

Наполеглива праця

Переживання через неуспішність

Чаклунство Марійки

Якісна підготовка до занять

Природні здібності до наук

Запитання 8

Які прислів'я найбільш точно передають головну думку оповідання?

варіанти відповідей

Без розуму ні сокирою рубати, ні личака в'язати.

Вік живи — вік учись.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Хто дбає, той і має.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест