Виберіть електронну формулу атома Скандію:
Укажіть рівняння окисно-відновної реакції:
Укажіть хімічні формули речовин, в яких Сульфур може вияв-ляти і окисні, і відновні властивості?
Укажіть йони, які не можуть одночасно перебувати в розчині:
Укажіть пари речовин, які при взаємодії утворюють ферум(ІІ) сульфат:
Укажіть перелік хімічних елементів, який містить лише метали:
Установіть відповідність між класами сполуки і формулою:
1) одноосновна кислота
2) нерозчинна основа
3) луг
4) кисла сіль
а) K3PO4;
б) Al(OH)3;
в) CaO;
г) HCl;
д) NaOH.
е)K2НPO4;
є) H2SO4
Виберіть правильне твердження:
Висока кислотність грунту негативно впливає на рослини. Щоб її нейтралізувати потрібно:
Укажіть сировину для виробництва скла.
Укажіть метали, які можуть витіснити срібло із розчину арґентум нітрату:
Суміш міді з цинком масою 60 г обробили надлишком лугу, при цьому виділився газ об’ємом 8,96 л (н. у.). Обчисліть масові частки ком-понентів суміші.
Масова частка цинку в його сплаві з міддю становить 60%. Визначте масу сплаву, яку потрібно взяти для взаємодії з хлоридною кислотою, щоб одержати 50 л газу (н. у.).
Укажіть пари речовин, які можуть взаємодіяти між собою:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома