Позначте тип хімічного зв’язку в металах:
Позначте благородні метали:
Позначте число електронів в атомі Алюмінію:
Знаходження алюмінію в природі:
Вкажіть перелік, до якого ввійшли назви лише металічних елементів
Вкажіть властивості, які проявляє алюміній оксид:
Вкажіть характеристику металічного зв’язку:
Позначте номер періоду Періодичної системи, в якому розташований Алюміній:
Вкажіть речовини X та Y у схемі Fe3O4 + AL= X + Y
Вкажіть правильні твердження:
Вкажіть назву металічного елемента, атом якого має електронну формулу 1S22S22P63S23Р1
Позначте, що має статися з атомом Алюмінію, щоб утворився іон Аl3+:
Позначте метали, що мають забарвлення:
Позначте фізичні властивості Алюмінію:
Вкажіть сполуку X, яка утворюється в схемі перетворень
Al(OH)3 →X→ Al2 (SO4)3
Вкажіть, де метали розташовані в ПС:
Вкажіть амфотерний метал:
Вкажіть, як змінюються металічні властивості хімічних елементів в головних підгрупах із збільшенням їх протонних чисел
Вкажіть речовини, які можна використати для доведення амфотерності алюміній гідроксиду:
Залізо може взаємодіяти з речовинами
1 розведена сульфатна кислота
2 барій нітрат
3 купрум(ІІ) сульфат
4 натрій нітрат
5 аргентум(І) нітрат
6 магній хлорид
Пригадайте рівняння хімічної реакції, взаємодії алюмінію з твердим лугом NaOH, та вкажіть продукти реакції:
Яка кислота пасивує залізо?
Доришіть схему хімічної реакції та вкажіть суму коефіцієнтів :
Al(OH)3 + H2SO4 →
Установіть послідовність використання реагентів під час здійснення перетворення:
залізо → ферум (ІІ) хлорид → ферум (ІІІ) хлорид → ферум(ІІІ) гідроксид → ферум (ІІІ) нітрат:
Перетворіть схему реакції на рівняння:
Fe(OH)2 + O2 + H2O = Fe(OH)3
У відповіді вкажіть коефіцієнт перед відновником.
Яка маса ферум ( ІІ) сульфіду утвориться при взаємодії 11,2 г заліза та 8 г сірки?
До 560 г 40%-го розчину калій гідроксиду додали 2,5 моль ферум (ІІ) сульфату. Визначити кількість (моль) осаду, що утворився:
Яка маса Алюміній оксиду відповідає кількості речовини 0,75 моль?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома