Щоб знайти точки перетину графіка функції з віссю абсцис, потрібно
Відомо, що функція у=f(x) - парна. Укажіть її графік.
Укажіть область визначення функції f(x) =x + 4/х.
Знайдіть похідну функції у = х3 + cos x.
Яке з рівнянь не має коренів?
Спростити вираз 1 - sin2α - cos2α =
Розв'язати рівняння
Обчислити ∜81
Запишіть за означенням степеня з дробовим показником у вигляді кореня: 32/5
На проміжку [2; 5] знайдіть найбільше і найменше значення
функції:
f(x) = -10/x
Через які точки проходить графік функції y = x-5 ?
Знайдіть значення виразу: (3–3,5)5 : 3–1,5 ∙ 314
Яка з рівностей НЕ є тотожністю?
А) cos 2α = cos 2α − sin 2α
Б) sin 2α + cos 2α = 1;
В) tg α =cos α ∕ sin α;
Г) sin 2α = 2sin αcos α.
Обчисліть cos 240⁰.
Спростити вираз:
1 - sin2 α - cos2 α =
Записати у вигляді многочлена: (а – 10)(а + 10) =
Обчисліть значення виразу:
Знайти значення виразу ∜28
На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок зростання
Функцію задано формулою. Знайти f(2)
За графіком вкажіть нулі функції
Розв'яжіть нерівність х2 + 2х - 3 < 0
Укажіть область визначення даної функції
Визначте область визначення функції
Визначіть область значень функції
Укажіть проміжок, що є розв’язкам системи нерівностей:
Розв'яжіть рівняння 2 cos x = 1
Розв'язати рівняння
sin (3x-π⁄6)=½
Знайдіть похідну функції: у=5х2-1 у точці х0= -3
Знайти похідну функції:
Знайти проміжки зростання функції у=2+24х-3х2-х3
Знайти значення похідної в точці х0=-1
у=(х2-1)(х3+х)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома