1. Правильно вжито прийменник по в словосполученні
2. Правильно вжито прийменник по в словосполученні
3. Синтаксичну помилку допущено в словосполученні
4. Синтаксичну помилку допущено в реченні
5. Прийменники на та в можуть бути на місці крапок у словосполученні
6. НЕМАЄ синтаксичної помилки в рядку
7. НЕМАЄ синтаксичної помилки в рядку
8. Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
9. Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
10. Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
11. Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні
12. Редагування потребує речення
13. НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
14. Дієприкметник бажано замінити на безособову форму на -но в реченні
15. Дієприкметник бажано замінити на безособову форму на -но в реченні
16. Редагування потребує речення
17. Редагування потребує речення
18. Неповним є речення
19. Неповним є речення
20. Установіть вид односкладного речення:
Багато слів написано пером.
21. Установіть вид односкладного речення:
І день, і ніч, і мить, і вічність, і тиша, і дев’ятий вал...
22. Установіть вид односкладного речення:
Ловлю твоє проміння крізь музику беріз.
23. Установіть вид односкладного речення:
Зелене море зроблять із Дніпра.
24. Відокремленим означенням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
25. Відокремленою прикладкою ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
26. Однорідними членами та звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома