Граматичний зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
(1) Чогось непокоїться хлопець, чомусь безпричинно тягне його в глибінь вечорів, де місяць і зорі ворожать угорі. (2) Ідеш шляхом, і здається тобі, наче от-от зі щастям зустрінешся. (З) І, як загадкові лісові [...], кличуть далекі дівочі пісні. (4) Він часто поривається до них, але близько не наважується підійти. (5) І не тому, що несміливий, а тому, що потаємна, ще нерозпізнана ним дівоча душа була святою для Романа. (6) Ще не знайшов тої, для якої зміг би небо прихилити.
Складений іменний присудок ужито в реченні
Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:
Укажіть речення, у якому підмет виражений прикметником у значенні іменника:
Обставина причини є в реченні
Простий підмет ужито в реченні
Виділене слово є підметом
Виділене слово є присудком
Виділене слово є означенням
Додаток віділено в реченні
Виділене слово є означенням
Не потребує редагування речення.
Підмет виражений неподільним словосполученням.
Простий дієслівний присудок виражено дієсловом бути в реченні.
Прочитайте речення з пропущеними словами.
Журі ... результати, але багато хто не ... з вердиктом, тож гала-концерт, зокрема виступи призерів, ... невдоволенням публіки.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Відчувати радість за успіхи ближнього – ознака альтруїзму.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово
.Як виховує людину сама можливість зробити добро!
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Батьки повинні навчити дитину долати життєві перешкоди.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома