Дотримано норм узгодження прикметника з іменником у рядку
Жіночий рід мають усі іменники в рядку
Апостроф та префікси -з, -с правильно вжито в усіх словах рядка.
Правильно написано всі слова в рядках
Подвоєння літер відбувається у всіх словах у рядку
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
Орфографічна помилка допущена у рядку:
У якому рядку всі слова записано правильно?
Правильно написано всі похідні слова в рядку
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах відбувається подвоєння приголосних
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
На календарі вже весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині... (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і лише зрідка оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось, схоже, забіліло... (5) Це підсніжники перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.
Через дефіс треба писати слова в усіх рядках, ОКРІМ
Прочитайте уривок. У молочно(1)білому світлі пів(2) місяця виблискує різно(3)барв’ям річка, по(4) тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів. Дефіс треба ставити на місці цифри
9. Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
11. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
12. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
17. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові
20. Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад:
Граматично правильне продовження речення Читаючи художній твір,.... подано в рядку
Складне речення з підрядною обставинною порівняльною утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сестра розповідала... вибрати:
Складне речення з підрядною обставинною причини утвориться, якщо частину не можу писати віршів уписати замість крапок у реченні:
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
З’ясуйте тип кожного речення в тексті
1.Сізіф курив свою гіркущу люльку, йому хотілось бути молодим. 2.Так виникає ніжність самочинна і виникає тиша грозова. 3.Не говори печальними очима те, що бояться вимовить слова. 4.Старий співав, як пелікан, проціджуючи музику крізь струни.
А просте Б складносурядне В складнопідрядне Г безсполучникове Д з різними видами зв’язку
Доберіть приклад до кожного виду односкладного речення.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 називне
4 безособове
А Поезія гончарства – під небом Опішні.
Б Безмежний широкий степ.
В Надворі втихло й потеплішало.
Г Знали його й за межами України.
Д Розкажи мені, осене, чи щасливая ти?
З’ясуйте, який розділовий знак треба ставити на місці пропусків.
1 кома
2 двокрапка
3 лапки
4 тире
А «Стій, – гукав на неї Іван, […] звідки ти приїхала?»
Б «Лиши біду, нехай щезає від тебе! – радив спокійно хлопець […] – Нема з ким говорити!»
В «Як дивно все відбувається. Як дивно! […] – думав Микола.
Г «Ще б ми стільки прочитали, як ти, – докинула Василина й пояснила подрузі […] – Узимку цілі ночі просиджує над книжками».
Д «Наша артіль бідна, – сказав старий […] – і кидати шаланду в морі не годиться».
Увідповідніть фразеологізм із його значенням.
1 поливати брудом
2 варити воду
3 топтати ряст
4 вити вовком
А бути у відчаї
Б лементувати
В жити
Г ганьбити
Д знущатися
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово) Він (1)розповідав мені, як мав конфлікти зі (2)своїми (3)доньками під час їхнього (4)навчання в школі. (5)Котрась із них взялася йому (6)докоряти: мовляв, чому ж ти не сказав, що ми багаті, чому змушуєш нас їздити до школи (7)автобусом – ми ж можемо собі дозволити наймати (8)авто? Правильно підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома