Контрольна робота. Українська мова

Додано: 14 лютого 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 288 разів
30 запитань
Запитання 1

 Дотримано норм узгодження прикметника з іменником у рядку

варіанти відповідей

весняна розпродаж

лікувальне боржомі

талановите маестро 

розморожене івасі 

очікувана подорож

Запитання 2

Жіночий рід мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

педаль, стаття, лебідь, папороть 

ЧАЕС, мадам, розкіш, жовч 

продаж, поезія, жирафа, міль 

купіль, ООН, дриль, радість

миша, лоша, ртуть, Прип’ять

Запитання 3

Апостроф та префікси -з, -с правильно вжито в усіх словах рядка.

варіанти відповідей

Зтоптати, зфотографувати, мавпячий.

Скосити, м'ята, зшити, зробити.

Зпиляти, зсунути, р'юкзак, різдв'яний.

Запитання 4

Правильно написано всі слова в рядках



варіанти відповідей

 рідкісний, ненависний, захистний

 форпостний, капусняк, кількісний

  шістсот, кістлявий, студенський


Запитання 5

Подвоєння літер відбувається у всіх словах у рядку 

варіанти відповідей

козач..на, екстрен..ий, неоцІнен..ий 

завзят..я, стат..ей, зав..ишки

академ..істечко, роз..броєний, заметіл..ю


Запитання 6

Апостроф пишеться в усіх словах рядка


варіанти відповідей

П…ятсот, моркв…яний, духм…яний, арф…яр.

Дит…ясла, торф…яний, верб..я, В..ячеслав.

Різдв…яний, екстер…єр, бур…ян, подвір…я.

Запитання 7

Орфографічна помилка допущена у рядку:


варіанти відповідей

свято, буряк, бур’ян, кур’єр

з’єднати, з’їхати, з’явитися, об’єм

м’ясо, м’язи, з’їзд, буря, моркв’яний

Запитання 8

 У якому рядку всі слова записано правильно?

варіанти відповідей

розхвилювався, безчестний, відкриття, передчасний;   

безкорисливий, зкривдити, роспитати, стурбований;

сфотографувати, зрозуміти, безпричинний, тижневий.

Запитання 9

Правильно написано всі похідні слова в рядку

варіанти відповідей

узбек — узбецький, Закарпаття — закарпацький, Прилуки — прилуцький

Кривий Ріг — криворізький, Кагарлик — кагарликський, Лопань — лопанський

Сиваш - Сиваський, парубок - парубоцький

Запитання 10

Вкажіть, у якому рядку в усіх словах відбувається подвоєння приголосних

варіанти відповідей

Ел…ада, Інес…а, ман…а, інтермец…о, примадон…а.

Бул…а, сюр…еалізм, мадон…а, нет…о, Гол…андія

Бел…етристика, комун…а, віл…а, тон…а, ім…іграція

Беладон…а, ван…а, Буд…а, барок…о, ір…еальний

Запитання 11

Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:

варіанти відповідей

в/щерть, за/світла, на/виворіт, на/провесні

на/похваті, по/ночі, у/розтіч, на/жаль

на/взнак, в/подовж, до/речі, що/духу

с/підлоба, на/двоє, по/змозі, з/надвору

Запитання 12

Окремо в тексті треба писати сполуку слів


На календарі вже весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині... (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і лише зрідка оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось, схоже, забіліло... (5) Це підсніжники перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.



варіанти відповідей

як/би

до/долу

про/те

не/має

Запитання 13

Через дефіс треба писати слова в усіх рядках, ОКРІМ 

варіанти відповідей

меншо/вартісний, міні/програма, кіно/фестиваль 

контр/аргумент, супер/маркет, літературо/знавчий

благо/устрій, свіжо/спечений, фото/сесія 

дво/крапка, холодно/кровний, пів/години 

цукро/завод, марно/слів’я, біо/йогурт 

Запитання 14

Прочитайте уривок. У молочно(1)білому світлі пів(2) місяця виблискує різно(3)барв’ям річка, по(4) тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів. Дефіс треба ставити на місці цифри

варіанти відповідей

5

3

1

4

2

Запитання 15

9. Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка



варіанти відповідей

А [..]еатральний, турис[..]ський, лауреа[..]

Б каш[..]ан, [..]вірний, боро[..]ьба


В журя[..]ься, зіпсу[..]ий, [..]ихенький

Г факульта[..]ив, моло[..]ьба, субо[..]а

Д лісниц[..]во, розпи[..]ати, [..]ретій

Запитання 16

11. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка




варіанти відповідей

А вітер, гігантський, твоя

Б шістсот, дивуєшся, шанець

В вокзал, кава, рукотворний

Г у книжці, жіноцтво, обережно

Д тітонька, тьохкає, тямущий

Запитання 17

12. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка






варіанти відповідей

А жук, важко, подружці

Б пошана, молишся, наш

В вираззять, записник

Г хоробрий, кігті, поріг

Д сім, невістці, веснянка

Запитання 18

17. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові




варіанти відповідей

А олень

Б колесо

В читання

Г випадок

Запитання 19


















20. Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад:






варіанти відповідей

А дочка, подруга, вимова, гуртожиток, русло

Б новий, спина, виразно, завдання, попереду

В предмет, рукопис, ненавидіти, фартух, в’язкий

Г середина, дефіс, старий, горошина, каталог

Д легкий, олень, несла, добуток, партер

Запитання 20

Граматично правильне продовження речення Читаючи художній твір,.... подано в рядку

варіанти відповідей

формується естетичний смак.

запам'ятовується багато слів.

велике значення має його зміст.

зважайте на діалектизми й архаїзми.

Запитання 21

Складне речення з підрядною обставинною порівняльною утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сестра розповідала... вибрати:

варіанти відповідей

ніби в нашому ставку живе сом.

як хвилюється в шторм море.

ніби солов'їха в гаю щебетала.

як краще готувати великодню паску.

Запитання 22

Складне речення з підрядною обставинною причини утвориться, якщо частину не можу писати віршів уписати замість крапок у реченні:

варіанти відповідей

Коли наступає темна ніч... .

... адже Муза від мене далеко.

Якщо немає натхнення... .

... у яких немає душі й ритму.

Запитання 23

Не змінюються за відмінками обидва слова рядка

варіанти відповідей

маестро, ситро

кольрабі, меблі

пальто, поні

пюре, динго

Запитання 24

Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні


варіанти відповідей

Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно в добру землю сіє.


Коли я погляд свій на небо зводжу, нових зірок на ньому не шукаю.

Щасливий той, кому пером дано побачене у звичному відкрити.


Клен, який укрило золотавим листям, наче горів у променях сонця.


Запитання 25

 З’ясуйте тип кожного речення в тексті 

1.Сізіф курив свою гіркущу люльку, йому хотілось бути молодим. 2.Так виникає ніжність самочинна і виникає тиша грозова. 3.Не говори печальними очима те, що бояться вимовить слова. 4.Старий співав, як пелікан, проціджуючи музику крізь струни. 


А просте Б складносурядне В складнопідрядне Г безсполучникове Д з різними видами зв’язку 

варіанти відповідей

1-А 2-В 3-Г 4-Д

1-А 2-Г 3-В 4-Д

1-Г 2-А 3-Д 4-Б

1-Г 2-Б 3-В 4-А

Запитання 26

    Доберіть приклад до кожного виду односкладного речення.

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 називне

4 безособове


А Поезія гончарства – під небом Опішні.

Б Безмежний широкий степ.

В Надворі втихло й потеплішало.

Г Знали його й за межами України.

Д Розкажи мені, осене, чи щасливая ти?


варіанти відповідей

1-Г 2-Д 3-А 4-В

1-Д 2-Г 3-Б 4-В

1-В 2-Г 3-Д 4-А

1-В 2-Д 3-А 4-Г

Запитання 27

   З’ясуйте, який розділовий знак треба ставити на місці пропусків.

1 кома

2 двокрапка

3 лапки

4 тире

А «Стій, – гукав на неї Іван, […] звідки ти приїхала?»

Б «Лиши біду, нехай щезає від тебе! – радив спокійно хлопець […] – Нема з ким говорити!»

В «Як дивно все відбувається. Як дивно! […] – думав Микола.

Г «Ще б ми стільки прочитали, як ти, – докинула Василина й пояснила подрузі […] – Узимку цілі ночі просиджує над книжками».

Д «Наша артіль бідна, – сказав старий […] – і кидати шаланду в морі не годиться».

варіанти відповідей

1-Б 2-А 3-Г 4-В

1-Б 2-Г 3-А 4-Д

1-Д 2-Г 3-В 4-А

1-А 2-В 3-Д 4-Б

Запитання 28

Увідповідніть фразеологізм із його значенням.

поливати брудом

варити воду

топтати ряст

вити вовком


А бути у відчаї

Б лементувати

В жити

Г ганьбити

Д знущатися

варіанти відповідей

1-Г 2-Б 3-Б 4-А

1-Г 2-Д 3-Б 4-А

1-Г 2-Д 3-В 4-А

1-Д 2-А 3-Г 4-Б

Запитання 29

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово) Він (1)розповідав мені, як мав конфлікти зі (2)своїми (3)доньками під час їхнього (4)навчання в школі. (5)Котрась із них взялася йому (6)докоряти: мовляв, чому ж ти не сказав, що ми багаті, чому змушуєш нас їздити до школи (7)автобусом – ми ж можемо собі дозволити наймати (8)авто? Правильно підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами  

варіанти відповідей

  1,2,3       

1,3,6 

5,6,7  

3,4,6 

Запитання 30

    Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку

варіанти відповідей

смачніший, найдавніший, найменш густий

триваліший, найменш кмітливий, вищий

найдобріший, завзятіший, найбільш меткий

 щонайкращий, більш нижчий, міцніший


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест