Укажіть головну причину міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії
Установіть послідовність явищ, притаманних історичному розвиткові України.
Авиникнення фабрик
Бзаснування мануфактур
Встворення монополій
Гвиникнення ремесла
Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізо-рудній галузях Наддніпрянської України початку ХХ ст. сприяла
У 1900 році було створено
На карті заштриховано районну спеціалізацію наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.:
Хто з діячів, зображених на фото, є автором брошури «Самостійна Україна»?
Який процес був характерним для економічного розвитку українських земель на початку ХХ ст.?
Із якої галузі наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. розпочався процес монополізації промисловості Наддніпрянської України?
Економічна криза, що охопила Наддніпрянську Україну в 1900-1903 рр., спричинила
Хто є автором політичної програми "Самостійна Україна"?
Артільним батьком називали
Чим уславилися родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?
Які три поняття характеризують економічне становище Наддніпрянської України на поч. ХХ ст.
Реформатор, міністр внутрішніх справ Російської імперії у період 1906-1911рр
Судова справа про ніби то вбивство євреями християнської дитини у Києві 1910 року
Святкування якої події було заборонено в Києві у 1914 році
З якої події почалась революція 1905 року в Росії
Метою столипінської аграрної реформи було:
Яка із характеристик стосується М.Терещенка?
У якому місті почала виходити перша українська газета в Наддніпрянщині?
Яке щоденне періодичне видання було започатковане в роки революції 1905—1907 рр. Є. Чикаленком?
Докорінний переворот, глибокі якісні зміни в житті суспільства, які призводять до ліквідації віджилого суспільного ладу й утвердження нового:
Згідно Маніфесту Миколи ІІ було запроваджено (3 варіанти)
Про які організації йде мова:
"Товариства засновували бібліотеки й читальні, налагоджували випуск
українською мовою науково-популярної літератури, організовували лекції, літературні та музичні вечори, ставили вистави тощо"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома