Контрольна робота з алгебри з теми: "Квадратна нерівність"

Додано: 27 лютого
Предмет: Алгебра, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

Яка з нерівностей є квадратною?

варіанти відповідей

10 – √x > 0

 4x –7 > 0

 х3 + 5х > 0

2x2 + 3x + 9 > 0

Запитання 2

Що є графіком квадратичної функції?

варіанти відповідей

Пряма

 Гіпербола

Парабола

Коло

Запитання 3

Який числовий проміжок вказаний на малюнку?

варіанти відповідей

[5; 20]

(5; 20]

(5; 20)

[5; 20)

Запитання 4

Використовуючи графік функції, розв`яжить нерівність: х²- 4х+5≥0 

варіанти відповідей

(2;1)

(1;1)

(-∞; +∞)

Запитання 5

Використовуючи графік функції, розв`яжить нерівність: х²+2х-8<0

варіанти відповідей

(-4;2)

 (-∞;-4)υ(2;+∞) 

(-∞;-4]υ[2;+∞)

(-9;2)

Запитання 6

Вкажіть розв'язок системи рівнянь

варіанти відповідей

(1; 4)

(5; 0)

 (–4; 1)

(4; 1).

Запитання 7

Розв’яжіть нерівність : –3x² + 15х ≤ 0 .

варіанти відповідей

x ϵ [5; +∞)

x ϵ (–∞; 0]

x ϵ (–∞; 0] U [5; +∞)

x ϵ [0; 5]

Запитання 8

Вкажіть число, що є розв'язком нерівності x2 - 2x - 3 < 0.

варіанти відповідей

 - 1

-2

2

4

Запитання 9

Знайти найменший розв’язок нерівності

варіанти відповідей

-2

4

7

-12

Запитання 10

Які фігури є графіками рівнянь системи

варіанти відповідей

пряма і парабола

парабола і гіпербола

коло і парабола

коло і гіпербола

Запитання 11

Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Площа прямокутника дорівнює 108 см2, а діагональ - 15см. Знайдіть більшу сторону прямокутника.

варіанти відповідей

 12 см

9 см

144 см

81 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест