Контрольна робота призначається для виконання учнями, які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання.
Розкладіть на множники:
4х2 - 25
Розв'яжіть способом додавання систему рівнянь. Розв`язання виконати на листку та прикріпити у CLASSROOM до даної роботи.
За 7 порцій млинців і 2 салати заплатили 156 грн. Скільки коштує одна порція млинців і скільки - один салат, якщо дві порції млинців на 9 грн дешевше за три салати ?
Розв`язання прикріпити у CLASSROOM
Розв'яжіть рівняння (2x - 3)(2x + 3) = 4x(x + 1) - 1
Розв`язання прикріпити до роботи у CLASSROOM
У якій точці графік функції у = 1,2х - 12 перетинає вісь ординат?
Яка з наведених пар чисел є розв'язком рівняння 5х + 3у = 4?
Не виконуючи побудови, вкажіть точку, через яку проходить графік функції: y = -3x - 6.
Розкрийте дужки і спростіть вираз.
(5х+3)2-15х
Серед даних функцій вкажіть лінійну
Побудуйте графік функції у= - 2х+3 і знайдіть координати точок перетину з осями координат.
(Побудову з описом прикріпити до роботи у CLASSROOM)
Через яку, з вказаних, точок F проходить графік рівняння х – у = 4
Спростіть вираз: (с + 4)2 + (с – 9)(с + 25)
Знайдіть координати точки перетину графіків функцій
у = 3 – х і у = – 2
Сума двох чисел становить 81, а їх різниця дорівнює 15 Яка із систем відповідає умові задачі, якщо більше число х, а менше - у?
Користуючись малюнком, розв'яжіть систему рівнянь:
х + у = 6
х - у = 2
Яка з ліній є графіком лінійної функції?
Через яку з наведених точок проходить графік рівняння 5х-3у=15?
A (0;5); C (4;1); B (3;0); D (2;2)
Люстра та настільна лампа коштували разом 2000 грн. Після того як люстра подорожчала на 10 %, а настільна лампа подешевшала на 10 %, вони стали коштувати разом 2020 грн.
Нехай люстра коштувала спочатку x грн, а настільна лампа — y грн.
Яка з наведених систем рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі?
Розв'яжіть систему рівнянь. Розв'язання системи прикріпіть у CLASSROOM
Обчисліть значення функції у = 2х - 7, якщо значення аргументу дорівнює 6
Функцію задано формулою у = 2х - 7 . Визначте значення аргументу, при якому значення функції дорівнює - 9.
На яке число треба помножити обидві частини першого рівняння системи, щоб одержати у рівняннях протилежні коефіцієнти при змінній у?
Перетворіть у многочлен вираз (2а − 3)2
Знайдіть корінь рівняння (х + 9)(х − 2) − (х + 5)(х − 5) = −14
Розв՚яжіть графічно систему рівнянь
{x - y = 5,
3x + y = -1
Знайди корені системи лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом
Виконати множення (4 - у)(16 + 4у + у2)
Виконати множення (9 - k)(9 + k)
Розкладіть многочлен на множники:
10х2 - 15xy =
Спростіть вираз: 2х(8 - 5х) + 9(х2 + 7)
винесіть спільний множник за дужки 8а2b2 - 12ab3
З наведених пар чисел оберіть ту, що є розв'язком даної системи лінійних рівнянь.
Розв'яжіть систему рівнянь зручним способом.
Запишіть розв'язання системи рівнянь та надішліть його вчителю.
У двох ящиках лежали яблука. Якщо з одного ящика перекласти в другий 45 яблук, то в обох ящиках їх стане порівну. Якщо ж з другого ящика перекласти у перший 20 яблук, то в першому стане в 3 рази більше яблук, ніж в другому.
Яка із наведених систем рівнянь відповідає цій умові, якщо число яблук в першому ящику позначили через х, а в другому – через у?
У першому бідоні на 5 л молока більше, ніж у другому. Якщо з першого бідона перелити в другий 8 л молока, то в другому бідоні молока стане удвічі більше, ніж залишиться в першому.
Яка із наведених систем рівнянь відповідає цій умові, якщо позначили через х(л) - кількість молока в першому бідоні, а через у(л) - кількість молока в другому бідоні?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома