Суспільна верства, яка очолила національне відродження на західноукраїнських землях:
Українські землі, які перебували у складі Австро-Угорської імперії у першій половині ХІХ ст.:
Учасником Товариство греко-католицьких священників був:
Осередком українського національного руху під час подій «весни народів» було місто...
На які роки припадає діяльність Кирило - Мефодіївського товариства:
Рік видання першої збірки творів Т. Г. Шевченко "Кобзар":
Як називалася масонська ложа, яка діяла в Полтаві у 1817 році?
Рух декабристів був складовою
Вихід якої книжки засвідчив початок національного
відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Заміна основних ручних знарядь праці системою робочих машин, впровадження у виробництво парових двигунів, формування пролетаріату та буржуазії — це ознаки:
Соціальний прошарок, що складається з осіб, які професійно займаються творчою розумовою працею і для яких вона є джерелом існування - це
Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.?/три правильні відповіді/
Хто був учасником спілки «Руська трійця»?
становіть послідовність подій:
а) заснування «Руської трійці»;
б) створення Головної Руської Ради;
в) виникнення Галицько-Руської матиці;
г) вихід "Русалки Дністрової"
Оберіть не вірну відповідь стосовно діяльності Кирило-Мефодіївського братства :
Що передбачали положення програмових документів
Кирило-Мефодіївського братства? (три правильні відповіді)
4. Укажіть які території входили до складу Австрійської імперії.
1) Правобережна Україна
2) Лівобережна Україна
3) Східна Галичина
4) Південа Україна
5) Північна Буковина
6) Закарпаття
2. Укажіть, назви етапів національного відродження (дотримуючись хронологічної послідовності)
Назва, яку використовували до діячів національного відродження на зх. українських землях?
На противагу Центральній Раді Народовій було утворено
Першим осередком українського національного руху на підросійських укр. землях було місто...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома