Прочитайте текст і виконайте завдання!

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 140 разів
11 запитань
Запитання 1

1.

Прочитай і визнач жанр твору "ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ" О. Бусенко


Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся скептично. Але помічав, що коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають. Якось Катя сказала мені:

- Півнику (прізвище у мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

- Я реаліст, - відповів їй, - тому про таке й не мрію.

- А якщо я тобі допоможу? - не вгавала Мишка.

- Почаклуєш? - запитав я.

- Авжеж, тільки ти повинен виконати усі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з'явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.

 А в п'ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанізна не запитала її:

- Мишко, ти хочеш до дошки?

- Ні, це не я, а Півник хоче.

- Ну що, Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька. І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

- Півникуя приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів. Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

-  Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався.

Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

- Одинадцять балів з історії хочеш?

- Це теж можливо? - засумнівався я.

- Авжеж! - відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою.

Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступній чверті я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

варіанти відповідей

А) Оповідання

Б) Байка

 В) Легенда

Запитання 2

Розповідь ведеться від імені ?

варіанти відповідей

 А) Автора

 Б) Сашка Півника

В) Каті Мишки

Запитання 3

Сашко був ?

варіанти відповідей

А) старанним

 Б)  здібним, але лінивим 

В) лінивим, байдужим

Запитання 4


З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?

варіанти відповідей

А) з української мови

Б) з історії

В) з математики

Запитання 5


Обери правильну послідовність речень в тексті.

1. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене.

2. Я вивчив параграф з історії.

3. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати.

4. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.

5. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

варіанти відповідей

А) 4→1→2→3→5

Б)  3→4→1→2→5

В) 1→2→3→4→5.

Запитання 6


Поясни значення вислову "Знати на зубок "?

варіанти відповідей

А) Допомагати

Б) Бешкетувати, чинити безлад

В) Дуже добре знати

Запитання 7

Як звали вчительку з української мови?

варіанти відповідей

А) Леся Степанівна

Б) Ірина Сергіївна

 В) Ніна Степанівна

Запитання 8

Визнач головну думку твору?

варіанти відповідей

А) Знання – найбільша цінність.

Б) Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

В) Учитися ніколи не пізно.

Запитання 9

Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

 А) Якісна підготовка до занять

 Б) Чаклунство Марійки

В) Наполеглива праця

Г) Переживання через неуспішність

Запитання 10

Що попросила Катя у хлопчика за те, що допоможе йому отримати 11 балів?


варіанти відповідей

А) годинник

Б) наліпки

В) брелок

Запитання 11

Коли відбувся урок з української мови, на якому Півник отримав 11 балів?


варіанти відповідей

 А) у понеділок

Б) у п′ятницю

В) у середу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест