Речення з прямою мовою записано в рядку (розділові знаки пропущено)
Немає речення з прямою мовою в рядку ( розділові знаки пропущено)
Пунктуаційні помилки допущено в яких двох реченнях?
У яких реченнях нема пунктуаційної помилки?
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Прочитай діалог та визнач, у реченні, позначеному якою цифрою, є пунктуаційна помилка .
(1) Коли це змій летить та й питає того діда ,-
( 2 ) - Чи не йшли тут парубок з дівкою?
(3 ) А він каже :
( 4)- Ішли.
Перед якими репліками треба поставити тире в діалозі( деякі розділові знаки пропущено )?
(1) Троянда й далі хизувалась :
(2 ) Я червона, яскрава !
( 3 ) Ромашка не розгубилася :
( 4) Так, яскрава, але колюча, як їжак.
( 5) Мене мої колючки захищають.
( 6) - Від кого ? - не вгавала Ромашка.
Яке речення відповідає схемі
" П , - а, - п " .
Яке з речень побудовано правильно ?
Установи відповідність між реченнями з прямою мовою та схемами, що їм відповідають.
1. " Завтра будуть опади" , - повідомив Гідрометеоцентр.
2. Антипко сказав : " Не бачити вам тої шаблі ніколи ! "
3. " Ось ця козацька реліквія! - вигукнула Наталочка й додала : - Ми її врятували" .
А." П ! - а : - П " .
Б. А : " П ".
В. " П " , - а .
Г. А : " П ? "
Д . А : " П ! "
Скільки в поданому діалозі реплік ?
- Де ти так забарився ? - запитує чванько.
-Я був би вчасно, та мені заважали феї, - відповів хвалько.
Чванько здивувався й поцікавився:
-Які феї?
-Казкові , які обрали мене королем квітів !
Кожну репліку діалогу пишемо
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома