Укажіть тип хімічної реакції, якщо її можна подати у вигляді рівняння
С + О2 = СО2:
Укажіть тип хімічної реакції, якщо її можна подати у вигляді рівняння
СаСО3 = СаО + СО2; ΔН = +184 кДж:
Виберіть електронні рівняння, де зображений процес відновлення:
Як називається наступний процес і скільки електронів в ньому беруть участь – S-2→ S+4:
Урівняйте методом електронного балансу та виберіть правильну суму коефіцієнтів
PH3 + O2 = P2O5 + H2O:
Укажіть тип хімічної реакції, якщо її можна подати у вигляді рівняння 2NO2 ⇄ N2O4; ΔΗ = -58 кДж/моль:
Укажіть, в якому випадку взаємодія цинку з хлоридною кислотою відбуватиметься найактивніше при однаковій w(HCl):
Розташуйте явища за зростанням швидкості хімічних реакцій, які їх супроводжують:
А) вибух вугільного пилу;
Б) утворення мінералів у природі;
В) згоряння бензину в двигуні;
Г) ржавіння заліза.
Установіть відповідність між явищами (1-5) та чинниками впливу на швидкість реакцій, що супроводжують зазначені явища (А-Д):
1) Харчові продукти довше зберігаються у вакуумних упаковках.
2) Аби пришвидшити випалювання залізної руди, її подрібнюють і розпорошують.
3) Влітку зростає небезпека харчових отруєнь.
4) Термін служби мідних водопровідних труб значно більший порівняно зі сталевими.
5) У присутності манган (ІV) оксиду розкладання гідроген пероксиду прискорюється.
А) Зі зростанням температури швидкість реакцій збільшується.
Б) Зі зменшенням концентрації реагентів швидкість реакції зменшується.
В) Зі зростанням площі поверхні контакту реагентів швидкість реакції зростає.
Г) Каталізатори пришвидшують хімічні реакції.
Д) Швидкість реакції залежить від природи реагентів.
Обчислити масу осаду, що утворюється в результаті взаємодії розчину, що містить 32,5 г ферум (ІІІ) хлориду з натрій гідроксидом (окремо надіслати розв'язок задачі).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома