Укажіть автора поезії:
... візники - люди
трамваї - люди
автомобілі
бігорух рухобіги...
Визначте ідею поезії М. Рильського «У теплі дні збирання винограду»
З якої поезії взято рядок «Світи щодня лампаду Кіпріді добрій»?
варіанти відповідей
Лідером «Київських неокласиків» є:
варіанти відповідей
Лемки, Марія, Бог, ніч, місяць, сани - образи із твору ...
варіанти відповідей
Б.-І.Антонич є автором обох творів у рядку
"Розстріляне відродження" - це...
Представником «київських неокласиків» є автор поезії
варіанти відповідей
Установіть відповідність між автором твору та назвою.
1 В. Свідзінський
2 М. Семенко
3 М. Рильський
4 Б.-І. Антонич
А «Холодна тиша. Місяцю надламаний»
Б «Коляда»
В «Місто»
Г «У теплі дні збирання винограду»
Укажіть літературний напрям кінця ХІХ – початку ХХ століття
варіанти відповідей
Поетів, які увійшли в історію української літератури як «ґроно п'ятірне», названо в рядку
Рядки
Солодкий світ! Простір блакитно-білий
І сонце — золотий небесний квіт.
Благословляє дух ширококрилий
Солодкий світ.
поєднані
Зі спогадів Ольги Олійник:
"Про поезію, — говорив мені не раз, — я якось не думав...Труднощі справді були великі, бо ... розмовляв лемківським діалектом, а літературну українську мову треба було вивчати від початку.
варіанти відповідей
У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, ОКРІМ
варіанти відповідей
Установіть відповідність між поданими рядками і видами тропів та риторичних фігур
1. Як срібний птах -
2. Квітами , перлами закосичена -
3. Зимовий вечір
4. Горять світи
А повторення
Б персоніфікація
В порівняння
Г епітет
Д метафора
Микола Хвильовий заснував:
варіанти відповідей
Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»
Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу:
Друге ліричне «Я» поета; умовне літературознавче поняття, яким позначається коло ліричних творів певного автора, форма втілення його осяянь, думок, переживань:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома