Контрольна робота за 2 семестр (мова)

Додано: 12 квітня 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 7 разів
12 запитань
Запитання 1

У якому словнику пояснено лексичні значення слів?

варіанти відповідей

Орфографічному

Орфоепічному

 Тлумачному

Фразеологічному

Запитання 2

У якому рядку правильно пояснено зна­чення фразеологізму винаходити велосипед?

варіанти відповідей

 Братися за пошуки того, що вже давно відоме. 

Учинити щось необдумано.

 Не бачити далі свого носа. 

Жити бездіяльно, без мети.

Запитання 3

Яке значення фразеологізму піймати облизня?

варіанти відповідей

Жалкувати. 

 Перешкоджати. 

 Зазнати невдачі. 

 Утекти.

Запитання 4

Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення

варіанти відповідей

 Тільки у боротьбі пізнається сила.

  Тьохкає крилатий соловейко і тішить серце. 

   Турботи і тривоги не бери в майбутнє.

  У таборі тривала підготовка до зими.

Запитання 5

У якому рядку в усіх словах є звук [з]?

варіанти відповідей


зима, підзолотити, казка 

  мороз, паморозь, розпис

передзвін, кукурудза, зуб

 роззява, розженешся, зруб

 призовий, приказка, rедзь

Запитання 6

Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка 

варіанти відповідей

заєць, життєвий, хворостняк  

 з'являється, воджу, ящірка  

 ялтинський, ніччю, щільно 

 люблю, дзвякає, тьмяніє  

  щабель, діяння, контрастний 

Запитання 7

Наголос на другому складі мають усі слова рядка  

варіанти відповідей


дочка, подруга, вимова, сантиметр, ідемо 

  спина, виразно, завдання, попереду  

предмет, рукопис, ненавидіти, в'язкий  

  кропива, приязнь, горошина, каталог 

Запитання 8

Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

б..нтежити, вер..тено, Водохр..ще, горл..чка, мар..во  

благоч..стивий, ластов..ня, запром..нитися, блюд..чко, дал..на  

долон..чка, сут..ніти, зат..сатися, дуж..чка, закор..нілий  

л..ментувати, лот..рея, горщ..ковий, кр..нделик, мен..джер  

 удалеч..ні, знівеч..ний, м..ткий, вип..щений 

Запитання 9

Спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

балас..ний, піз..ній, гіган..ський, безсовіс..ний   

 зап'яс..ний, зліс..ний, захис..ник, буревіс..ник  

  заздріс..ний, кіс..лявий, бороз..на, улес..ливий 

 безвиїз..ний, пристрас..ний, чес..но, піз..но 

 студен..ство, виїз..ний, тиж..невий 

Запитання 10

Усі слова написані правильно в рядку  

варіанти відповідей

 викладатський, молотьба, вохкість  

  чеський, дорожчати, свідоцтво 

 криворізький, об’їзджати, французський 

 інтелігентський, сонячний, надхнення 

 тюркський, робітниство, сонячник 

Запитання 11

З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова

Член речення

підмет

присудок

означення

обставина

Приклад

А Я лиш син народу.

Б  Весна захлиналася буйним цвітом вишень.

В  Писати вірші — жить непросто.

Г  І гнеться дерево від плоду.

Д  Русявий день гаптує сни світанню.

варіанти відповідей

 1А, 2В, 3Г, 4Д

1Б, 2В, 3А, 4Г

1Д, 2Б, 3А, 4В

 1В, 2А, 3Б, 4Г

Запитання 12

Завдання 1 з 60

Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

(1) За багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела, наділяючи їх цілющими й магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) Узагалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чимало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам’ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) Наприклад у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління в Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.

Однорідних членів НЕМАЄ в реченні

варіанти відповідей

першому

третьому

четвертому

сьомому

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест