С.р. Застосування різних способів розкладання многочлена на множники

Тест виконано: 249 разів
13 запитань
Запитання 1

Розкладіть на множники

3x2 – 48

варіанти відповідей

3(x -16)

3(x - 4)2

3х(х−16)

3(x –4)(x + 4)

Запитання 2

Розв’яжіть рівняння

2x2 – 32 = 0


варіанти відповідей

–2 або 2

- 4

4

–4 або 4

Запитання 3

Розкладіть на множники

2+30х+45

варіанти відповідей

5(х-3)(х+3)

(5х+9)2

5(х-9)(х+9)

5(х+3)2

Запитання 4

Подайте вираз (x8−x6)  як добуток

варіанти відповідей

x6(x−1)


x6(x−1)(х+1)

x6(x−1)2


x6(x+1)2


x2(x4−x3)


Запитання 5

Розкладіть на множники:

16х2у2 - 121

варіанти відповідей

(4ху-11)2

(8ху-11)(8ху+11)

(8ху-11)2

(4ху-11)(4ху+11)

Запитання 6

Розкладіть на множники

7x3 + 7x6


варіанти відповідей

7x3(1 + 2x + x2)

7x3(1 + x)(1 – x)

 7x3(1 – x)(1 + x + x2)

7x3(1 + x)(1 – x + x2)

Запитання 7

Розкладіть на множники многочлен m2−n2+m+n


варіанти відповідей

(m+n)(m−n+1)

(m−n)(m−n+1)

(m−n)(m+n+1)

(m+n)(m+n+1)

(m−n)(m−n−1)

Запитання 8


Розкладіть на множники многочлен

2 - 24ху2 + 16у4

варіанти відповідей

(3х - 4у)2

(9х - 16у)2

(3х + 4у)2

(3х - 4у)4

(3х - 4у)(3х + 4у)

(3х - 4у2)2

Запитання 9

Розкладіть на множники многочлен 

x2+4xy+4y2−16

 та оберіть правильний варіант відповіді.

варіанти відповідей

(x+y−4)(x+y+4)

(x+2y−4)(x+2y+4)

(x+2y−8)(x+2y+8)

(x+y−8)(x+y+4)

(x−2y−4)(x−2y+4)

Запитання 10

64x3-1=

варіанти відповідей

(4x+1)(16x2-4x+1)

(4x-1)(16x2+4x+1)

(4x-1)(4x2+8x+1)

(32x-1)(64x2+32x+1)

Запитання 11

Роз′яжіть рівняння х3 - 5х2 - 4х + 20 = 0

варіанти відповідей

 -4; 4; 5

 -2; 2; 5

 5

-4; 5

Запитання 12

Розкладіть на множники многочлен 

x2(x−2)−18x(x−2)+81(x−2)

 та зазначте правильний варіант відповіді.

варіанти відповідей

(x−2)(x−9)(x+9)

(x−2)3(x−9)2


(x−2)(x−9)2


(x−2)(x+9)2


(x+2)(x+9)2


Запитання 13

Подайте як добуток вираз 

a2+10a+25−ab−5b

 та оберіть правильний варіант відповіді.

варіанти відповідей

(a−5)(a−b−5)

(a+5)(a−b−5)

(a+5)(a+b−5)

(a+5)(a+b+5)

(a+5)(a−b+5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест