Контрольна тестова робота

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 84 рази
48 запитань
Запитання 1

1. У якому з варіантів є безсполучникове складне речення?

варіанти відповідей

Заглядає в шибку казка сивими очима, материнська добра ласка в неї за плечима.

До мене мрія підійшла й поклала руку ніжно-ніжно.

Здоровенний дуб розлігся, так що аж темно під ним.

Спортсмен намагався бігти швидше, але вітер заважав.

Запитання 2

У якому варіанті є безсполучникове складне речення?

варіанти відповідей

За горами гори, хмарою повиті, засіяні горем, кровію политі.

Сповзали сутінки, осінній вечір надходив несподівано і рано.

Кричать сови, і спить діброва, і зіроньки сяють.


Знаю, що на землі немає кращої країни.

Запитання 3

Визначте безсполучникове речення

варіанти відповідей

Я залишуся в серці твоєму на сьогодні, на завтра, навіки.

Сонце блищить, а мороз тріщить.

Не давай зайцеві моркву стерегти, а лисиці – курей.

Надворі спека – в будинку прохолодно.

Запитання 4

Правильно поставлені розділові знаки в реченні: .


варіанти відповідей

Працюй старанно, дні пройдуть немарно.

Трава залишає корені: людина – нащадків.

 Менше говори, більше почуєш.

Прийде весна – почнуться городи.

Запитання 5

Визначте варіант, у якому є безсполучникове речення причини (в одній із частин розповідається про причину чогось).


варіанти відповідей

Знай: по бурі тяжкій перемога засяє дзвінка.

Радіє колесо на хаті: лелеченята сплять у нім.

А вас просив би я зразки ліпити, коли до того прийде час.

Літо з дощами – осінь з грибами.

Запитання 6

Речення якого варіанта відповідає схемі [    ], (    ), (    )?

(перша частина головна, а 2 і 3 залежні від першої).


варіанти відповідей

А в цей час невидимий сон, що причаївся в узголов’ї на другому покосі, торкається повік і наближає до мене зірки.

Ще не вродився той, хто все порвати б міг, що зв’язане народами і віками. 

Лише завзяті лісоруби, яких стежина привела, присядуть біля джерела, де клен шумить зеленочубий.

Запитання 7

Яке з речень є складним реченням з різними видами зв’язку?

(мінімум 3 граматичні основи, між якими є різні види зв'язку: сурядний, підрядний чи безсполучниковий).

варіанти відповідей

Пам’ятайте, що любов – це насамперед відповідальність за людину.

Людей пильнує правда у житті, брехня жене у нетрі непролазні, де повзають гидкі отруйні плазні.

Над світом, що став загадковим, я чую подихи, що залишив співець.


Запитання 8

Яке речення відповідає схемі (Якщо    ), [    ], [    ], (бо   ).

?

варіанти відповідей

Якщо скоро закінчиться карантин, ми підемо до школи, бо вже набридло сидіти вдома.

Якщо скоро закінчиться карантин, ми підемо до школи, знову почнуться уроки, бо нам треба здобувати нові знання.

Якщо скоро закінчиться карантин, ми підемо до школи, і життя буде таке ж, як було до карантину.

Запитання 9

Яких розділових знаків не вистачає в реченні?

На леваді вже темніли і зростались дерева під ногами перехитувались роса й туман а над усім світом стояла така тиша що було чути як плакала надламана гілка.


варіанти відповідей

1 кома

2 коми

3 коми

4 коми

Запитання 10

У якому реченні на місці скісної риски треба поставити двокрапку?

варіанти відповідей

Кажуть / вогонь печі дає дзвінкість, вогонь душі дає красу (О. Гончар)

Лягло сонце за горою / зірки засіяли (Т. Шевченко).

Не навчив батько / не навчить і дядько (Н. тв.)

Гроза буде / хмара аж на землю лягає (О. Коломієць).


Запитання 11

Як треба продовжити речення, щоб воно було складним безсполучниковим?

Невідомо звідки налетів вітер, ...

варіанти відповідей

...зашуміли гіллями берези… 

...бо наближалася буря.

...і впало сухе дерево.

і сонце заховалось за хмарами.

Запитання 12

У якому варіанті немає складного речення з різними видами зв'язку?

варіанти відповідей

Курок сухо клацнув, і від того вовчиця схопилася на ноги, а здоровенний вовк скинувся на задніх лапах.

Сходив місяць, і було видно, як над водою струмує прозорими пасомцями молоденький туман, а в пущах зблискує дрібна, ще недорідна роса.

Перший напад на громадські права було відбито, але тухольці не радувалися завчасно, вони добре знали, що се тільки перший напад і що за ним треба чекати інших. 

Запитання 13

З апострофом пишуться всі слова в рядку

варіанти відповідей

В..язьма, ф..юзеляж, Св..ятослав

В..ятка, пів..яблука, моркв..яний

кеш..ю, пан..європейський, Мін..юст

рутв..яний, зв..язок, п..юпітр

Запитання 14

Без апострофа пишуться слова в рядку

варіанти відповідей

торф..яний, пам..ятний, зм..яклий

стьм..яніти, різьб..яр, різдв..яний

бар..єр, цв..ях, підгір..я

під..юджувати, комп..ютер, пів..ялинки

Запитання 15

Допущено помилки в написанні слів з апострофом

варіанти відповідей

сурм'яний, між'ярусний

Монтеск'є, миш'як

дит'ясла, нав'ючений

медв'яний, брукв'яний

Запитання 16

Зі знаком м'якшення пишуться слова в рядку

варіанти відповідей

куз..ня, тон..ший

Гал..чин, киц..ці

камін..чик, шіст..сот

лял..чин, тон..ше

Запитання 17

Допущено помилки в словах рядка

варіанти відповідей

Уманьщина, Манчжурія

піднісся, Пхеньян

няньчити, возня

ірпінський, вирізьблений

Запитання 18

Чергування приголосних відбувається в словах рядка

варіанти відповідей

Буг, латиш

казах, ацтеки

тюрки, падишах

баски, герцог

Запитання 19

Не відбувається чергування приголосних у рядку

варіанти відповідей

Прага, француз

Артек, Париж

Гадяч, Кременчук

Дакка, Мекка

Запитання 20

Спрощення в групі приголосних відбувається в усіх словах рядка

варіанти відповідей

альпініс..ський, гіган..ський

радіс..ний, пес..ливий

контрас..ний, курсан..ський

захис..ний, перехрес..ний

Запитання 21

Не відбувається спрощення в групі приголосних

варіанти відповідей

проїз..ний, тріс..нути

артис..ці, комендан..ський

капус..няк, парламен..ський

вартіс..ний, радіс..ний

Запитання 22

Подовжуються приголосні в словах рядка

варіанти відповідей

нехворощ..ю, розкіш..ю

бов..аніти, радіст..ю

піддаш..я, заполоч..ю

стат..ей, розіл..яти

Запитання 23

Префікс при- треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..тулок, пр..добрий

пр..чудовий, пр..спокійно

пр..добрити, пр..погано

пр..морозити, пр..кріпити

Запитання 24

Суфікс -ив- треба писати в усіх словах, окрім

варіанти відповідей

мар..во, зар..во

мереж..во, печ..во

плет..во, вар..во

мороз..во, ма..во

Запитання 25

З великої букви пишемо слова в рядку

варіанти відповідей

К(к)агарлицька С(с)іч, К(к)нязівство М(м)онако

Ш(ш)евченківський стиль, А(а)ріаднина нитка

П(п)етриківський розпис, Д(д)амоклів меч

Ф(ф)ранківські сонети, Б(б)ердянські школи

Запитання 26

Складні іменникм пишуться через дефіс у рядку

варіанти відповідей

щастя/доля, перекоти/поле

спідниця/міні, сон/трава

пів/метра, мікро/схема

екс/футболіст, максі/пальто

Запитання 27

Прислівники пишуться через два дефіси в рядку

варіанти відповідей

сам/на/сам, рік/у/рік

всього/на/всього, коли/не/коли

як/не/як, раз/у/раз

день/у/день, будь/що/будь

Запитання 28

Разом пишуться прислівники в рядку

варіанти відповідей

о/пів/ночі, на/прокат

на/світанку, по/троє

по/батьківськи, сам/по/собі

на/гора, так/на/так

Запитання 29

Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка

варіанти відповідей

буревіс..ник, со..нце, страс..ний

зліс..ний, контекс..ний, корис..ний

совіс..ний, шіс..сот, ненавис..ний

аген..ство, навмис..не, почес..ний

пристрас..ний, сер..це, пес..ливий

Запитання 30

Орфографічну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

справжньою самовідданістю

батьківською заповіддю

дивовижною подорож'ю

синівською любов'ю

невиразною тінню

Запитання 31

У формі орудного відмінка буде відбуватися подвоєння літер в обох іменниках рядка

варіанти відповідей

височінь, жовч

матір, блакить

мідь, пригорщ

заполоч, віддаль

печаль, скатерть

Запитання 32

Подвоєні літери треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

передгроз..я, суверен..ий, числен..ий

шален..ий, військ..омат, в..ічливість

спорт..овари, від..звеніла, очікуван..ий

роз..броїти, осерд..я, від..зеркалення

студен..ий, благословен..ий, попідвікон..ю

Запитання 33

Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

..творення, ..котити, ..шивач

..фабрикувати, ..тяжка, ..пуск

..чесати, ..кинути, ..цілення

..тишити, ..терпіти, ..чинити

..сунути, ..палахнути, ..хил

Запитання 34

Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..бережний, пр..щедрий, пр..вражий

пр..голубити, пр..завзятий, пр..кумедний

пр..вільний, пр..земкуватий, пр..святий

пр..важливий, пр..жалібний, пр..гноблення

пр..освященний, пр..мудрість, пр..чистий

Запитання 35

Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку

варіанти відповідей

Збройні сили України, сузір'я "Великий Віз"

Свято Воскресіння Господнього, князь Олег Віщий

Версальський мир, святкування Івана Купала

Донецький Національний університет, майдан Свободи

"Кирило-Мефодіївське" братство, епоха середньовіччя

Запитання 36

Разом треба писати кожне складне слово в рядку

варіанти відповідей

конусо/подібний, повно/цінний, казково/пісенний

животворно/цілющий, тепло/обмінний, зло/язикий

соколино/зорий, чисто/сердечний, дрібно/плідний

вільно/думний, само/ствердження, кисло/терпкий

давньо/грецький, дво/рівневий, серцево/судинний

Запитання 37

Чоловічий рід мають усі іменники варіанта

варіанти відповідей

А морок, какаду, маестро, ООН

Б Баку, продаж, столяр, денді

В Борнео, собака, аташе, Сибір

Г суддя, перекладач, путь, гімн

Д хлоп’ятко, козак, інститут, іній

Запитання 38

Жіночий рід мають усі іменники варіанти?


варіанти відповідей

А діагональ, північ, авеню, плов

Б живопис, мадам, жовч, челядь

В кефаль, гуаш, роль, нехворощ

Г тунель, скрижаль, бязь, ваніль

Д папороть, манжет, мігрень, туш

Запитання 39

Середній рід мають усі іменники варіанта?

варіанти відповідей

А кашне, метро, колібрі, манго

Б кохання, листя, шосе, Черкаси

В ЄС, завдання, збіжжя, пенсне

Г кафе, шимпанзе, каное, відео

Д Тбілісі, бароко, купе, таксі

Запитання 40

До одного роду належать усі іменники в рядку


варіанти відповідей

А Делі, Чернівці, Мехіко

Б Стамбул, Сочі, Чикаго

В Сена, Дністер, Міссурі

Г Нікарагуа, Китай, Чилі

Д Токіо, Сухумі, Онтаріо

Запитання 41

Граматична помилка є в рядку

варіанти відповідей

А постійний головний біль

Б безпечний засіб від нежиті

В зробити щеплення від кору

Г полоскання морською сіллю

Д скористатися маззю від мозолів

Запитання 42

Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку?

варіанти відповідей

А старовинний Осло, духмяне какао, яскраве кімоно

Б львівська пані, надокучлива цеце, смачне кольрабі

В вітальний туш, рожевий фламінго, малий нікчема

Г яскрава гуаш, цікаве інтерв’ю, прозора шампунь

Д заквітчана Умань, вчена ступінь, другий степінь

Запитання 43

Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

А кравець, буревій, рядок

Б кисень, Київ, предмет

В вечір, січень, портрет

Г жаль, іменник, струмок

Д жир, хліб, електровоз

Запитання 44

 Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку?

варіанти відповідей

А сектор, дим, Харцизьк

Б туман, дворик, іспит

В місяць, інститут, гіпс

Г звіробій, іній, квадрат

Д абзац, секрет, картон

Запитання 45

Правильно вжито відмінкове закінчення обох іменників варіанта


варіанти відповідей

А тривалого терміну, іншомовного терміну

Б побудувати з каменя, не лишити жодного каменя

В розрахункового рахунку, рахунка матчу

Г мер міста Ванкуверу, територія острова Ванкуверу

Д королівського балу, урахування середнього бала

Запитання 46

Форму кличного відмінка утворено НЕПРАВИЛЬНО в рядку



варіанти відповідей

А лікарю, подруго

Б матусю, сину

В місяцю, Олеже

Г Києве, Сергію

Д душо, земле

Запитання 47

НЕМАЄ помилки в рядку


варіанти відповідей

А познайомитися з Клименко Аллою Юріївною

Б отримати від Карпенко Святослава Хомовича

В зупинити Дмитрука Мирослава Валерієвича

Г повернути Поповій Валентині Зінов’ївні

Д позичити в Кравець Володимира Яковича

Запитання 48

Знайдіть граматичну помилку

варіанти відповідей

Працювати з Іваном Коваленком

Зустрітися з Вірою Бойко

Допомагати Івану Ковальчук

Обіцяти Ірині Степанчук

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест