Під владою яких держав перебували західноукраїнські землі у 1920- 30 их роках?
Що було характерним для соціально-економічного життя в УСРР періоду нової економічної політики (1921–1928 рр.)?
Політика якої країни щодо українських земель описана в уривку з історичного джерела: «Уряд запланував високі темпи “осадження” колоністів на Східних кресах: у 1921 році – 8 тис. осіб, у 1922 році – 20 тис. осіб...»?
. Коли розпочався “Визвольний похід” Червоної Армії
Німеччина напала на СРСР
Визначіть причини поразок Червоної армії на початковому етапі радянсько-німецької війни.
Які з запропонованих подій відбулися одного року (три)
Установіть відповідність між процесами суспільно-політичного життя 1930-рр. та їх наслідками:
1.Індустріалізація
2.Колективізація
3.Масові репресії
4.Культурна революція
А.Ліквідація індивідуального селянського господарства
Б.Перевищення промислового виробництва над сільськогосподарським
В.Нав"язування суспільству комуністичної ідеології
Г.Ліквідація багатопартійності
Д.Насадження в суспільстві атмосфери страху
Що стало головною причиною Голодомору 1932- 1933 років?
Установіть відповідність між історичними діячами та їх стислими характеристиками:
1. Євген Коновалець
2. Августин Волошин
3.Степан Бандера
4. Андрій Мельник
А. член ОУН, згодом один з її керівників,у червні 1934 року заарештований,згодом засуджений за організацію терористичних актів, у вересні 1939 року звільнений з тюрми
Б. ініціатор створення Української військової організації та Організації українських націоналістів, перший голова її Проводу, вбитий агентом НКВС
В. греко-католицький священник Мукачівської єпархії, 1938 року прем"єр-міністр автономного уряду Карпатської України, в 1939 році став президентом цієї держави
Г. один із засновників Українського союзу хліборобів-державників, опублікував "Листи до братів- хліборобів"
Д. співзасновник Української військової організації, у 1938 році став головою Проводу ОУН, після розколу ОУН очолив одну з фракцій організації
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома