Контрольний тест. Геометричні перетворення.

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 90 разів
11 запитань
Запитання 1

Вкажіть малюнок, на якому точки А і А' симетричні відносно прямої m.

варіанти відповідей
Запитання 2

У яку точку при повороті навколо точки О на кут 90° проти годинникової стрілки переходить точка С?

варіанти відповідей

M

D

F

B

Запитання 3

Паралельне перенесення задано формулами x1 = x - 2, y1 = y + 3. У яку точку при такому паралельному перенесенні перейде точка N(4; -2)?

варіанти відповідей

К(4; 0)

К(2; 1)

К(7; -4)

К(2; 5)

Запитання 4

Чи існує паралельне перенесення, при якому точка A(0; 0) переходить у точку B(2; -4), а також C(1; 2) - у точку D(3; -2)?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Вкажіть фігуру, яка має центр симетрії.

варіанти відповідей

Трикутник

Трапеція

Коло

Паралелограм

Запитання 6

Вкажіть неправильне твердження.

варіанти відповідей

Віссю симетрії правильного трикутника є пряма, яка містить його бісектрису.

Коло має безліч осей симетрії, які містять діаметр даного кола.

Кут має одну вісь симетрії, яка містить його бісектрису.

Віссю симетрії прямої є її серединний перпендикуляр.

Запитання 7

Знайдіть координати точки, симетричної точці M(5; 0) відносно осі ординат.

варіанти відповідей

(0; 5)

(-5; 0)

(0; -5)

(5; 5)

Запитання 8

Знайдіть координати точки, симетричної точці N(-3; -1) відносно осі абсцис.



варіанти відповідей

(-3; 1)

(1; -3)

(1; 3)

(3; -1)

Запитання 9

Знайдіть координати точки, симетричної точці K(-5; -2) відносно початку координат.



варіанти відповідей

(-5; 2)

(5; -2)

(5; 2)

(5; 5)

Запитання 10

Знайдіть координати точки С, симетричної точці А(-4; 1) відносно точки В(-1; 3).

варіанти відповідей

(2; 5)

(2; -5)

(5; 2)

(-2; 5)

Запитання 11

При паралельними перенесення образом точки А(4; -2) є точка В(-1; 7). Яка точка є образом точки N(0; 4) при цьому паралельному перенесенні?

варіанти відповідей

С(-6; 4)

К(-5; 13)

М(-6; 13)

Р(-2; 3)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест