На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку [−3; 3]. На якому з наведених проміжків ця функція зростає?
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку [1;8]. Скільки нулів має ця функція на заданому проміжку.
Яку з наведених властивостей має функція y = √х.
На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку
[–4; 6]. Укажіть найбільше значення функції f на цьому проміжку.
Укажіть з поміж наведених функцію, ескіз графіка якої зображений на рисунку.
Функція y = f(x) визначена і зростає на проміжку [–3; 2]. На рисунку зображено графік цієї функції на проміжку [–3; 0]. Яка з наведених точок може належати графіку цієї функції.
За перший викопаний у глибину метр криниці робітник отримує 50 грн., а за кожний наступний - на 20 грн. більше, ніж за попередній. Скільки грошей (у грн.) сплатять робітнику за криницю завглибшки 12 метрів?
При якому значенні х числа 2х , х – 8 і х - 2 є послідовними членами геометричної прогресії ? Якщо таке значення х одне, запишіть його у відповідь, якщо таких значень х декілька, то у відповідь запишіть їх суму.
Робітник має погодинну оплату 8 грн. за годину в межах шестигодинного робочого дня. За кожну додаткову годину роботи роботодавець сплачує йому додатково на 4 грн. більше, ніж за попередню годину. Скільки грошей отримає робітник, відпрацювавши 14 - годинний робочий день.
Знайдіть суму всіх додатніх членів арифметичної прогресії:
25; 22,5; 20; …….
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома