Визначте правильний варіант перекладу етикетної мовної формули «Добрый день, Лидия Ивановна»:
Для того щоб досягнути успіху під час бесіди, треба:
Ділове мовлення має вираження:
Виберіть правильний варіант відповіді:
Щоб бути приємним співрозмовником, треба:
Телефонна розмова – це:
Якщо до телефону підійшов не той, хто вам потрібен, ви повинні:
Виберіть правильний варіант відповіді щодо правил користування телефоном:
Якщо телефонуєте Ви, то:
Якщо телефонують Вам, то:
Невербальні засоби комунікації справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому під час ділового спілкування необхідно:
Під час ділової бесіди керівник повинен дотримуватися такого правила:
Під час ділової телефонної розмови правильна така модель поведінки:
Процес підготовки промови не містить:
Виберіть правильний варіант відповіді:
Виберіть найбільш прийнятну рекомендацію:
У якому рядку всі слова написані правильно?
Стандартна послідовність фраз у розмові з незнайомою людиною:
Яке словосполучення не є нормативним?
Яке сполучення слів є нормативним?
У якому рядку вказані правильні види відстаней між комунікантами?
Ділове спілкування складається з п'яти основних стадій. Який варіант є зайвим.
Мовленнєвий етикет - це
Вкажіть рядки з неправильними формами слів:
Правильна форма числівника навндена у рядку
Правила вживанняч великої літери порушено у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома