Культура мовлення фахівця при проведенні зустрічей, переговорів.

Додано: 1 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 2071 раз
26 запитань
Запитання 1

Визначте правильний варіант перекладу етикетної мовної формули «Добрый день, Лидия Ивановна»: 

варіанти відповідей

 Доброго дня, Лідіє Іванівно!

Добрий день, Лідіє Іванівно!

Добрий день, Лідія Іванівна! 

Доброго дня, Лідія Іванівна!

Запитання 2

Для того щоб досягнути успіху під час бесіди, треба:

варіанти відповідей

ретельно готуватися до неї, основну увагу зосереджувати на власному “я”, говорити швидко;

ретельно готуватися до неї, бути уважним, тактовним, враховувати точку зору співбесідника; 

ретельно готуватися до неї, висловлювати думки точно, логічно, постійно перебивати співрозмовника, щоб встигнути все сказати

вона в будь-якому випадку буде успішною

Запитання 3

Ділове мовлення має вираження:

варіанти відповідей

в усній формі

в усній і писемній формі

в писемній формі.

Запитання 4

 Виберіть правильний варіант відповіді:

варіанти відповідей

під час прийому відвідувачів спілкування має бути коректним, ввічливим на будь-яких етапах і за будь-якого результату;

під час прийому відвідувачів тон спілкування залежить від співбесідника;

під час прийому відвідувачів спілкування має бути коректним, але ввічливість залежить від поведінки співбесідника.

Запитання 5

Щоб бути приємним співрозмовником, треба:

варіанти відповідей

якомога більше говорити, дотримуватися правил спілкування, бути тактовним;

вітатися першим, виявляти дружнє ставлення до людей, дотримуватись правил спілкування;

вітатися першим, намагатися всіх переговорити, бути тактовним;

намагатися спілкуватися одразу з декількома співрозмовниками, бути тактовним, дякувати за увагу. 

Запитання 6

Телефонна розмова – це: 

варіанти відповідей

 розмова двох і більше осіб з метою отримання певної інформації, вирішення важливих проблем;

один із різновидів усного мовлення, що характеризується специфічними ознаками, зумовленими екстра мовними причинами;

одна з найпоширеніших форм публічного виступу. 

Запитання 7

Якщо до телефону підійшов не той, хто вам потрібен, ви повинні:

варіанти відповідей

покласти слухавку й ще раз зателефонувати;

з’ясувати причину своєї невдачі;

вибачитися і звернутися з проханням покликати потрібну вам людину.

Запитання 8

Виберіть правильний варіант відповіді щодо правил користування телефоном: 

варіанти відповідей

під час прийому відвідувачів проблеми треба вирішувати одразу, тому телефон не можна вимикати;

під час прийому відвідувачів телефонами користуються в обмеженому режимі;

під час прийому відвідувачів телефони мають бути вимкнені або переключені на секретаря. 

 Під час прийому відвідувачів потрібно вимкнути лише мобільний телефон і відповідати на дзвінки стаціонарним телефоном.

Запитання 9

Якщо телефонуєте Ви, то:


варіанти відповідей

Насамперед запитайте, чи є у вашого співрозмовника достатньо часу для бесіди.

Насамперед повідомте про мету свого дзвінка.


Насамперед запитайте прізвище, ім’я, по батькові свого співрозмовника.

Насамперед привітайтеся, назвіть організацію, яку ви представляєте, а також своє прізвище, ім’я та по батькові.

Запитання 10

Якщо телефонують Вам, то:




варіанти відповідей

Запитайте прізвище, ім’я та по батькові свого співрозмовника, якщо він не відрекомендувався.

Привітайтеся, назвіть своє прізвище, ім’я та по батькові.



Зніміть слухавку й назвіть організацію, яку Ви представляєте.

Запитайте, хто і в якій справі телефонує.

Запитання 11

Невербальні засоби комунікації справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому під час ділового спілкування необхідно:

варіанти відповідей

 Якомога більше жестикулювати.


Пам’ятати про тактовність та обережність щодо використання жестів.

Якомога менше жестикулювати, не користуватися посмішкою і мімікою.

Якомога більше жестикулювати, розмовляти підвищуючи силу голосу.


Запитання 12

Під час ділової бесіди керівник повинен дотримуватися такого правила:

варіанти відповідей

Не починати розмову з критики, щоб не перетворювати продуктивний діалог на принизливий для підлеглого монолог.

Продуктивність розмови залежить від активного наступу керівника на підлеглого.

Ефективність розмови залежить від уміння керівника критикувати і пропонувати власне бачення ситуації.

Розмову можна починати з критики, якщо виникла необхідність зробити зауваження, але завершити бесіду потрібно похвалою.

Запитання 13

Під час ділової телефонної розмови правильна така модель поведінки:

варіанти відповідей

Необхідно швидко викласти суть справи, тому темп має бути підвищеним, а вимова емоційною.

 Вимова має бути чіткою, повідомлення стислими, але з наявністю пауз, діалог ввічливим і без зайвої емоційності.

Вимова, поведінка, тон – усе залежить від власної посади.

 Вимова, поведінка, тон – усе залежить від посади співрозмовника.

Запитання 14

Процес підготовки промови не містить:

варіанти відповідей

вибір теми;

складання плану;

її проспівування;

збирання матеріалу;

запис промови; .

розмітка тексту знаками партитури

тренування

Запитання 15

Виберіть правильний варіант відповіді:

варіанти відповідей

Прийом відвідувачів краще вести літературною мовою, якою розмовляє присутній, не вживаючи професіоналізми, діалектизми та жаргонізми.

Прийом відвідувачів потрібно вести тільки державною літературною мовою.

Прийом відвідувачів треба вести державною мовою з використанням професіоналізмів, діалектизмів та жаргонізмів.

Прийом відвідувачів потрібно вести мовою, якою розмовляє присутній, оскільки це сприяє підвищенню ефективності бесіди.

Запитання 16

Виберіть найбільш прийнятну рекомендацію:

варіанти відповідей

Візитна картка вручається для підкреслення власного авторитету та значимості.

Візитна картка - це один із робочих елементів ділових стосунків, тому обмінюватися картками треба вибірково, враховуючи намір про подальший довгостроковий діловий або дружній контакт.

Візитна картка - тільки для друзів.

Візитна картка є обов’язковою лише для керівників підприємств, організацій, установ тощо.

Запитання 17

У якому рядку всі слова написані правильно?

варіанти відповідей

Будь-ласка, не навидіти

недогодити, не працювати

біблія, не долік

всеодно, червоно-гарячий

Запитання 18

Стандартна послідовність фраз у розмові з незнайомою людиною:

варіанти відповідей

Вітання, вибачення, прохання, подяка, прощання.

 Вітання, знайомство, прохання, прощання.

 Вітання, комплімент, прохання, прощання.

Вітання, прохання, знайомлення, прощання.

Запитання 19

Яке словосполучення не є нормативним?

варіанти відповідей

відповідно з

вибачте мене

Добрий день.

Котра година?

Запитання 20

Яке сполучення слів є нормативним?

варіанти відповідей

слідуючий

вибачаюсь

відкрий вікно

Згідно з

Запитання 21

У якому рядку вказані правильні види відстаней між комунікантами?

варіанти відповідей

інтимна, міжособистісна, соціальна, публічна

інтимна, довільна

довільна, публічна, соціальна

публічна, громадська

Запитання 22

Ділове спілкування складається з п'яти основних стадій. Який варіант є зайвим.

варіанти відповідей

початок бесіди;

аргументування;


спростування доводів співрозмовника;


прийняття рішень.

передача інформації;


активна суперечка

Запитання 23

Мовленнєвий етикет - це

варіанти відповідей

вміння говорити голосно і чітко

це національно-специфічні правила мовленнєвої

поведінки, які реалізуються в системі стійких формул і висловів, що

рекомендуються для висловлення подяки, прощання в різних ситуаціях

ввічливого контакту зі співбесідником,

явище загальнолюдське, що стосується вербального та невербального спілкування.

правила поведінки за столом

Запитання 24

Вкажіть рядки з неправильними формами слів:

варіанти відповідей

Слідуючий день

11.40 - за 20 хвилин 12 година.

Я рахую, що правий

Доброго ранку, Маріє Іванівно.

Котра година?

Запитання 25

Правильна форма числівника навндена у рядку

варіанти відповідей

О.в. сороками шістьома

Д.в. ста шістдесятьом сімом

М.в. на шестидесяти вісьмох

Р.в.ста сорокового

Запитання 26

Правила вживанняч великої літери порушено у рядку

варіанти відповідей

сузір'я Мала Ведмедиця

орден "Мати-героїня"

Івасик-телесик

місто Біла Церква

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест