У яких українських містах у складі Російської імперії наприкінці 19 – на початку 20 ст. діяли університети?
У якому місті й коли Ілля Мечников та Микола Гамалія створили першу вітчизняну бактеріологічну станцію, що успішно застосовувала запобіжні вакцини й сироватки для лікування інфекційних хвороб?
Доповніть твердження: Марко Кропивницький…
Де розташований пам’ятник, зображений на ілюстрації?
Яка зі споруд є хрестоматійним зразком архітектурного модерну в Україні?
Що з переліченого стосується основоположника української класичної музики Миколи Лисенка?
Хто з українських художників поєднав надбання французького імпресіонізму й ґрунтовну реалістичну школу Петербурзької академії мистецтв
У якому архітектурному стилі споруджена ця будівля початку ХХ ст.?
Визначення якого мистецького напряму подано?: Загальноприйнятий термін для позначення мистецтва кінця 19 – першої половини 20 ст. Він застосовується до різних за ідейними шуканнями шкіл, об’єдную чи нереалістичні течії в мистецтві і літературі в один напрям.
В якому році та в якому місті запрацював перший в Російській імперії електричний трамвай?
Який відомий український вчений був розробником зображеного на фото літального апарату
Яку назву отримала найвідоміша картина із зображенням українських козаків?
Хто з відомих українських жінок зображений на фото?
Імена яких діячів культури пропущено в уривку з історичного джерела?: «Трупа Кропивницького поступово зміцніла і, добившись права гастролювати в Києві й Петербурзі, зачарувала сотні й тисячі глядачів, навіть тих, які упереджено ставилися до української мови. Молодий український театр недаремно став називатися театром корифеїв. Справді неповторними артистичними індивідуальностями були __--------_____. Стиль синтетичного театру, який поєднував драматичні й комедійні сцени з музичними й вокальними, включаючи хорові й танцювальні ансамблі, вражав чисто народною свіжістю та неподібністю до жодного з існуючих театрів. Не лише на Україні, а й скрізь, де українські актори давали вистави, вони користувалися незмінним успіхом».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома