Квадратичні нерівністі

Додано: 23 січня
Предмет: Алгебра, 9 клас
24 запитання
Запитання 1

Які з наведених нерівностей є квадратичними?

варіанти відповідей

x² – 2x³ +1 < 0

5x² < 1

x² + 2x + 4 ≥ 0


3x – 4 < 0

Запитання 2

Розв’яжіть нерівність: 4 – x² > 0

варіанти відповідей

x ϵ (–∞; –2)

 x ϵ (2; +∞)

x ϵ (–∞; –2) U (2; +∞)

x ϵ (–2; 2)

Запитання 3

Розв’яжіть нерівність : –3x² + 27 ≤ 0 .


варіанти відповідей

 x ϵ (3; +∞)

 x ϵ (–∞; –3)

 x ϵ (–∞; –3] U [3; +∞)

x ϵ [–3; 3]

Запитання 4

Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :

х²-4х+5≥0 .

варіанти відповідей

(1;1)

(2;1)

(-∞; +∞)

Запитання 5

Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :

х²-4х+5≤0

варіанти відповідей

(2;1)

(-∞; +∞)

(1;2)

Запитання 6

Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :

х²+2х-8<0 .

варіанти відповідей

(-4;2)

(-9;2)

(-∞;-4)υ(2;+∞)

Запитання 7

Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :

х²+2х-8>0 .

варіанти відповідей

(-4;2)

(-∞;-4)υ(2;+∞)

(-∞;-4]υ[2;+∞)

Запитання 8

Графіком будь якої квадратичної функції є…..

варіанти відповідей

Пряма

Гіпербола

Парабола

Довільна крива

Запитання 9

Напрям гілок параболи залежить від…..

варіанти відповідей

Найбільшого коефіцієнта

Першого числа в записі функціі

Коефіцієнта старшого члена

Від знака нерівності

Запитання 10

Гілки яких парабол спрямовані вниз

варіанти відповідей

х2 + 5х - 2>0

10 - х2 +2>0

- 10 + х2 +2>0

4 +4х - 7х2>0

- 2х2 -х -1>0

Запитання 11

Коефіцієнтом а квадратного рівняння –2х2 + 6х – 11 = 0 є число:

варіанти відповідей

 6

-6

11

-2

2

Запитання 12

Дискримінант квадратного рівняння обчислюється за формулою:

варіанти відповідей

D=b2+4ac

D=b+4ac

D=b2-4ac

D=b-4ac

Запитання 13

Куди напрямлені вітки параболи x2-3x-1>0?

варіанти відповідей

вниз

вгору

неможливо визначити

вліво

вправо

Запитання 14

На рисунку зображено графік функції у = х2 + 4х - 5. Знайти множину розв′язків нерівності х+ 4х - 5 ≤ 0

варіанти відповідей

(-5; 1)  

(-∞; -5] υ [1; ∞)

  [-5; 1]

(-∞; -5) υ (1; ∞)

Запитання 15

На рисунку зображено графік функції у = -3х- 6х . Знайти множину розв′язків нерівності -3х2 - 6х > 0

варіанти відповідей

 [-2; 0]

(-∞; -2) υ (0; +∞)

 (-2; 0)

(-∞; -2] υ [0; +∞)

Запитання 16

Функція у = х2 - 4х + 4, графік якої зображено на рисунку.

Яка з наведених нерівностей немає розв′язку?

х∈∅

варіанти відповідей

 х2 - 4х + 4 < 0

х2 - 4х + 4 > 0

х2 - 4х + 4 ≤ 0

х2 - 4х + 4 ≥ 0

не знаю, далі

Запитання 17

Функція у = х2 - 4х + 4, графік якої зображено на рисунку.

Яка з наведених нерівностей безліч розв′язків?

х∈(−∞;+∞)

варіанти відповідей

 х2 - 4х + 4 < 0

х- 4х + 4 > 0

 х2 - 4х + 4 ≤ 0

х2 - 4х + 4 ≥ 0

не знаю, далі

Запитання 18

Функція у = х2 - 4х + 4, графік якої зображено на рисунку.

Яка з наведених нерівностей має розв′язки

х∈(-∞;2)∪(2;+∞) ?

варіанти відповідей

х2 - 4х + 4 < 0

х2 - 4х + 4 > 0

х2 - 4х + 4 ≤ 0

 х2 - 4х + 4 ≥ 0

не знаю, далі

Запитання 19

Користуючись таблицею, знайти рисунок, який показує розв′язок нерівності ax2 + bx + c > 0, де а > 0, D < 0.

варіанти відповідей

2

3

1

6

Запитання 20

На рисунку зображено графік функції у = -3х2 - 6х . Знайти множину розв′язків нерівності -3х2 - 6х > 0

варіанти відповідей

 [-2; 0]

(-2; 0)

(-∞; -2) υ (0; +∞)

Запитання 21

Розв′яжіть квадратну нерівність х2 + 3х - 4 > 0. Розв′язком цієї нерівності є проміжок Х є ...

варіанти відповідей

[- 4; 1]

(- 4; 7)

[- 4; 1)

(- 4; 1)

(- 4; 1]

(-∞; - 4] υ [1; +∞)

(-∞; - 4) υ (1; +∞)

Запитання 22

Розв′яжіть квадратну нерівність х2 + 3х - 4 < 0. Розв′язком цієї нерівності є проміжок Х є ...

варіанти відповідей

[- 4; 1]

(- 4; 7)

[- 4; 1)

(- 4; 1)

(- 4; 1]

(-∞; - 4] υ [1; +∞)

(-∞; - 4) υ (1; +∞)

Запитання 23

На малюнку зображено графік функції у=-х2+6х-5. Знайдіть множину розв'язків нерівності -х2+6х-5≥0.

варіанти відповідей

(1;5)

(-∞;1)⋃(5;+∞)

[1;5]

(-∞;1]⋃[5;+∞)

Запитання 24

Розв`язати нерівність 0⋅х>10

варіанти відповідей

будь-яке число

не має розв`язку

х=11

усі числа більші 11

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест