Квадратні рівняння. Квадратний тричлен.

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 268 разів
25 запитань
Запитання 1

Оберіть варіанти відповідей, де записане КВАДРАТНЕ РІВНЯННЯ

варіанти відповідей

x2 − 3x4 = 0

13 − 2x = 0

 −x2 + 3x + 7 = 0

x = 7x2

Запитання 2

Оберіть варіанти відповідей, де записаний КВАДРАТНИЙ ТРИЧЛЕН

варіанти відповідей

3x+ 5x − 1 = 0

5x2 − 3x + 1

2x − 6x2 +7

7 + x2

Запитання 3

Порівняйте квадратний тричлен 2x+ 5x − 7 з загальним виглядом ax2 + bx + c і оберіть правильні значення КОЕФІЦІЄНТІВ a, b, c.

варіанти відповідей

a = 2; b = 5; c = 7

 a = 5; b = 2; c = 7

a = 2; b = 5; c = −7

a = 5; b = 2; c = −7

Запитання 4

Квадратним рівнянням називається...

варіанти відповідей

 рівняння вигляду ax2+bx+c=0, у якому ab і  — дійсні числа та a≠0

рівняння вигляду ax3+bx+c=0, у якому ab і  — дійсні числа та a≠0

рівняння вигляду ax+bx+c=0, у якому ab і  — дійсні числа та a≠0

рівняння вигляду bx+c=0, у якому  b і  — дійсні числа та a≠0

Запитання 5

2 - 4х - 15=0

Назвіть коефіцієнти рівняння.

варіанти відповідей

а= 4; b= - 4;c= - 15

а= 4; b= - 4;c= 15

а= - 4; b= 4;c= - 15

а= - 15; b= - 4;c= 4

Запитання 6

Для квадратного рівняння. Теорема ВІєта виглядає так

варіанти відповідей

Тут немає правильної відповіді

Запитання 7

Оберіть правильний вираз для ДИСКРИМІНАНТА

варіанти відповідей

 D = b2 + 4ac

 D = b2 − 4ac

 D = - b − 4ac

 D = - b2 + 4ac

Запитання 8

Знайдіть КОРЕНІ квадратного тричлена x2 +2x − 3

варіанти відповідей

 1

- 3

- 1

4

Запитання 9

Не розв'язуючи рівняння 3х2 - 5х - 7 = 0 знайти суму і добуток його коренів

варіанти відповідей

х12 = 5/3; х12 = - 7/3

х12 = 5; х12 = - 7

 х12 = - 5/3; х12 = -7/3

х12 = - 5/3; х12 = - 7

Запитання 10

Розв'язати рівняння: 3х2 - 13х + 4 = 0

варіанти відповідей

± 2

 -1/3

4

 4, 1/3

Запитання 11

Оберіть правильний варіант РОЗКЛАДАННЯ квадратного тричлена НА МНОЖНИКИ

варіанти відповідей

 ax2 + bx + c = (x − x1)⋅(x − x2)

ax2 + bx + c = (x + x1)⋅(x + x2)

ax2 + bx + c = a⋅(x − x1)⋅(x − x2)

ax2 + bx + c = a⋅(x + x1)⋅(x + x2)

Запитання 12

Число -6 є коренем рівняння х2 + рх - 42 = 0. Знайти р і другий корінь рівняння.

варіанти відповідей

 -1; 7

6; 7

 7; - 6

-1; -7

Запитання 13

Якщо D=0, то рівняння має:

варіанти відповідей

немає коренів

2 корені

1 корінь

безліч коренів

Запитання 14

Яке з поданих рівнянь має два різні корені

варіанти відповідей

х2 - 2х + 4 = 0

25х2 - 10х + 1 = 0

2 + 4х - 8 = 0

2 + 5х + 4 = 0

Запитання 15

Знайдіть дискримінант квадратного рівняння

2 - х - 2 = 0

варіанти відповідей

- 8

25

- 24

- 25

Запитання 16

Скільки коренів має квадратне рівняння

х2 - 4х + 5 = 0

варіанти відповідей

Два

Безліч

Жодного

Один

Запитання 17

Розв'язати рівняння (х + 3)(х - 1) = 2х(х - 2) + 5

варіанти відповідей

 -2; 4

2; 4

 3; 2

-4; -2

Запитання 18

Розв’яжіть рівняння х² – 16х = 0:

варіанти відповідей

0

0 і 16

– 16 і 0

 16

– 4 і 4

Запитання 19

Розв’яжіть рівняння 4х² – 11х +6 = 0

варіанти відповідей

3 і 8

– 2 і –3/4

 3/4 і 2

 3/2 і 4

Запитання 20

Розв’язками рівняння  3х (х + 2) – х (х – 3) = – 4 (х – 2) – 14 є числа:

варіанти відповідей

- 6

- 1

Інша відповідь

 – 0,5

 – 12

Запитання 21

При якому значенні b рівняння 2х² – bх + 8 = 0 має один корінь.

варіанти відповідей

 – 8

± 8

 8

64

Запитання 22

Один з коренів рівняння 7х² – bх – 42 = 0 дорівнює 2. Знайдіть другий корінь і коефіцієнт b.

варіанти відповідей

x2 = – 3; b = 7

x2 = – 21; b = 19

x2 = – 21; b = – 19

x= – 3; b = – 7

Запитання 23

Розкласти квадратний тричлен х2 - 14х + 49 на лінійні множники.

варіанти відповідей

(х - 7) (х + 7) 

 (х - 7) (х + 1)   

 (х - 1) (х + 7) 

 (х - 7)(х - 7)

Запитання 24

 Розкласти квадратний тричлен х2 - 2х + 3 на лінійні множники.

варіанти відповідей

(х -1) (х - 2)

невозможно разложить

(х - 1) (х - 3)

(х + 1) (х - 3)

Запитання 25

Розкласти квадратний тричлен на лінійні множники 2х2  + 5х - 3.

варіанти відповідей

(2х - 1) (х + 3)

  (2х + 1) (х - 3)

 (2х + 1) (х + 3)

 (2х - 1) (х - 3)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест