Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 52 рази
12 запитань
Запитання 1

Укажіть коефіцієнти квадратного рівняння 3x - 4x2 + 5 = 0

варіанти відповідей

a = 3; b = 4; c = 5

a = - 4; b = 3; c = 5

a = 5; b = - 4; c = 3

a = 3; b = - 4; c = 5

Запитання 2

Серед квадратних рівнянь оберіть зведені

варіанти відповідей

x2 + 5x - 10 =0

x2 = 4x + 5

- 14x + 12 = - x2

10x2 + 42x + 25 = 0

Запитання 3

Чому дорівнює сума коренів рівняння x2 + 6x - 32 =0

варіанти відповідей

6

-6

-32

32

Запитання 4

Чому дорівнює добуток коренів рівняння x2 + 6x - 32 =0

варіанти відповідей

-6

6

32

-32

Запитання 5

Чому дорівнює сума коренів рівняння 10x2 + 42x + 25 = 0 ?

варіанти відповідей

- 42

- 4,2

25

-2,5

-25

4,2

2,5

10

Запитання 6

Чому дорівнює добуток коренів рівняння 10x2 + 42x + 25 = 0 ?

варіанти відповідей

42

-42

25

-2,5

10

-10

2,5

-4,5

Запитання 7

Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, установіть, які з чисел є коренями рівняння x2 - 8x + 12 =0.

варіанти відповідей

-6; -2

4; 3

2; 6

-3; -4

12; 1

-1; -12

Запитання 8

Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, установіть, які з чисел є коренями рівняння x2 + x - 56 =0.

варіанти відповідей

- 28; 2

-7; 8

-8; 7

56; -1

-4; 14

-14; 4

Запитання 9

Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, установіть, які з чисел є коренями рівняння 2x2 - 10x + 12 =0.

варіанти відповідей

4; 6

2; 3

-3; 2

-6; 4

3; 4

1,2; -5

Запитання 10

Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, установіть, які з чисел є коренями рівняння 2x2 - 6x - 36 =0.

варіанти відповідей

9; 4

-6; 3

-3; 6

-4; 9

12; -3

6; 3

Запитання 11

Число 7 є коренем рівняння х2 + рх - 42 = 0. Знайдіть значення р і другий корінь рівняння.

варіанти відповідей

р = 1 ; х2 = 6

р = -1 ; х2 = - 6

р = -1 ; х2 = 6

р = 1 ; х2 = - 6

Запитання 12

Чсло -0,2 є коренем рівняння 4х2 - 5,6х + m = 0.Знайдіть значення m і другий корінь рівняння.

варіанти відповідей

m = - 0,96 ; х2 = 0,34

m = 0,36 ; х2 = 5,3

m = - 1,28 ; х2 = 1,6

m =0,7 ; х2 = - 0,3

m = 1,28 ; х2 = - 1,6

m =- 3 ; х2 = 1,5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест