КВАЛІФІКАЦІЙНІ КОМПЛЕКСНІ ЗАВДАННЯ. Професія 4222 «Адміністратор»

Додано: 27 жовтня 2022
Предмет: Технології, 11 клас
96 запитань
Запитання 1

Завдання офіційно-ділового стилю - це демонстрація, в першу чергу:

варіанти відповідей

компетентності

професіоналізму, компетентності, статусу

організаційно-технічними заходом

 професіоналізму

Запитання 2

Стиль одягу, який рекомендує чоловікам носити класичний строгий костюм у чорному кольорі це:

варіанти відповідей

Офісний стиль

BUSINESS CASUAL

BUSINESS BEST

BUSINESS TRADITIONAL

Запитання 3

Професія "Адміністратор" входить у базову групу:

варіанти відповідей

виробничо-адміністративного персоналу

дослідницько-керуючого персоналу

 робітничого персоналу

адміністративно-управлінського персоналу

Запитання 4

Документ, що визначає організаційно-правове становище працівника в структурному підрозділі, що забезпечує умови для його ефективної праці

варіанти відповідей

Штатний розпис

Обов'язки працівника

Посадова інструкція

Статут

Запитання 5

Вербальна комунікація  – це:

варіанти відповідей

комунікація за допомогою письмової мови

комунікація за допомогою жестів

комунікація за допомогою усної мови

комунікація за допомогою усної і письмової мови

Запитання 6

Техніка впливу при спілкуванні «Роздратування співрозмовника» передбачає:

варіанти відповідей

Звернення до минулого досвіду клієнта 

Пропозиція клієнту зробити остаточний вибір між двома варіантами

Виведення співрозмовника зі стану психологічної рівноваги насмішками, звинуваченнями, докорами

 "Навішування на співрозмовника ярлика», рекомендація йому, як він має діяти або думати

Запитання 7

Правила внутрішнього трудового розпорядку — це:

варіанти відповідей

організаційно-розпорядчий документ, що відображає структуру компанії, чисельність відділів, працівників, а також розмір їхньої заробітної плати

встановлений засновником організації обсяг правил, що регулюють її правовий стан, відносини, пов'язані з внутрішнім управлінням, стосунки з іншими організаціями чи громадянами

локальний нормативний документ підприємства, який регламентує чітку організацію праці

локальний нормативний документ підприємства, який регламентує чітку організацію праці, зокрема, встановлює режим робочого дня та відпочинку, а також визначає взаємні обов’язки роботодавців і працівників

Запитання 8

Культура мовного етикету вимагає:

варіанти відповідей

уміння переконливо говорити

не лише уміння говорити, але й уміння слухати.

уміння  грамотно, чітко висловлювати свої думки

 уміння уважно слухати.

Запитання 9

В компаніях, де корпоративна культура і корпоративний імідж є неодмінною умовою розвитку бізнесу, розробляється:

варіанти відповідей

 робочий стиль

фірмовий стиль

 дрес-код

 уніформа

Запитання 10

Сфера послуг – це

варіанти відповідей

з одного боку асортимент сервісних послуг, що надаються населенню, з іншої – сукупність організацій та індивідуальних виконавців, які у рамках сервісної діяльності роблять матеріальні і соціально-культурні послуги споживачам

організаційний прийом, який є різновидом або поєднанням методів обслуговування

організація праці адміністратора

технологія обслуговування відвідувачів та вирішення виробничих проблем

Запитання 11

Сучасні форми обслуговування – це

варіанти відповідей

 обслуговування користувачів тільки в стаціонарних умовах

обслуговування користувачів в стаціонарних умовах; обслуговування користувачів з виїздом додому; безконтактне обслуговування за місцем проживання користувачів; обслуговування з використання обмінних фондів

 тільки безконтактне обслуговування за місцем проживання користувачів

безконтактне обслуговування за місцем проживання користувачів;

Запитання 12

Поняття «адміністратор» прийшло у нашу мову з англійської і дослівно означає

варіанти відповідей

обліковець

 службовець

розпорядник

керівіник

Запитання 13

Якості, що перешкоджають ефективності професійної діяльності адміністратора

варіанти відповідей

 висока здатність впливати на навколишніх, 

 безініціативність, відсутність організаторських здібностей, неорганізованість, недисциплінованість, невпевність у собі

 прагнення до постійного особистісного росту

здатність керувати людьми й виробничими процесами

Запитання 14

Кожен заклад готельно-ресторанного бізнесу розробляє свої стандарти обслуговування, однією з основних частин якого є

варіанти відповідей

 візуальний контакт з гостем

 наявність бейджа з іменем та посадою

 етикет обслуговуючого персоналу

архітектурні рішення та ландшафтний дизайн

Запитання 15

Скарга — це:

варіанти відповідей

 поганий настрій гостя

здатність передбачати, визначати, задовольняти очікування гостей і бажання перевершувати ці очікування

 перекладання провини на іншого співробітника або відділ

офіційна письмова чи усна заява про незаконні або неправильні дії якої-небудь особи

Запитання 16

Одержав­ши запрошення на діловий прийом, необхідно:

варіанти відповідей

 проігнорувати

 підтвердити свій прихід письмово чи телефоном

відіслати стороні, яка запрошує

 запросити своїх друзів

Запитання 17

Взаємини, засновані на діалозі (обміні думками) представників працівників і роботодавців - це:

варіанти відповідей

оперативна нарада

колективні переговори

 збори підрозділів

корпоративне святкування

Запитання 18

За кількістю учасників виділяють такі види наради: 


варіанти відповідей

 республіканські

регулярні

оперативні

 внутрішні

Запитання 19

Найкращий день для наради, згідно з психологічними дослідженнями, — це:

варіанти відповідей

вівторок

середа

четвер

 неділя

Запитання 20

Рівень задоволеності клієнта від отриманої послуги - це:

варіанти відповідей

бажання повернутися ще раз і порадити це зробити своїм друзям і знайомим

якість обслуговування гостей

зручне планування і якісне облаштування приміщень готелю

зростання престижу готелю

Запитання 21

Управління якістю обслуговування передбачає розробку і впровадження:

варіанти відповідей

стандартів якості, навчання персоналу

контроль обслуговування на всіх ділянках підприємства

коригування, вдосконалення обслуговування на всіх ділянках підприємства

всі відповіді вірні

Запитання 22

Діловий дрес-код повинен:

варіанти відповідей

виділяти кожного співробітника

демонструвати концепцію і репутацію команди або організації в особі її представника

демонструвати модні тенденції, індивідуальність і креативність

демонструвати творче відношення до своєї професійної діяльності

Запитання 23

Складний процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією - це:

варіанти відповідей

спілкування

обмін діями та вчинками

засіб задоволення різних потреб

оцінка один одного

Запитання 24

Діалог — це:

варіанти відповідей

безпосереднє спілкування двох та більше суб'єк­тів

засіб інтелектуальної діяльності

кодування інформації

організована, структурована мова однієї людини

Запитання 25

Техніка мови включає:

варіанти відповідей

темп мови, тобто швидкість і тривалість звучання окремих слів (інтервали, тривалість пауз тощо

швидкість і тривалість звучання окремих слів

тривалість пауз в розмові

правильна відповідь відсутня

Запитання 26

Стандарт обслуговування – це:

варіанти відповідей

особистісні якості виконавця послуг

встановлені закладом, фірмою, або компанією правила до якості обслуговування в певному закладі сфери гостинності

етикет обслуговуючого персоналу

дизайн інтер'єру (внутрішнє оформлення приміщень закладу)

Запитання 27

Гендерно-орієнтований сервіс - це:

варіанти відповідей

організація надання спектру послуг, однаково наповнених та якісних для всіх груп жінок і чоловіків

стиль життя та спосіб мислення

забезпеченню окремих видів сервісних робіт

правила до якості обслуговування в певному закладі

Запитання 28

Компонентами ґендерно-орієнтованого сервісу є:

варіанти відповідей

забезпечення рівних умов та можливостей для жінок і чоловіків у отриманні та наданні послуг

використання толерантної та недискримінаційної лексики

надання послуг, однаково справедливих для всіх груп жінок і чоловіків

всі відповіді вірні

Запитання 29

Найпоширенішою формою ділового протоколу є:

варіанти відповідей

діловий прийом

бізнес-ланч

нарада

всі відповіді вірні

Запитання 30

Прийоми мають діло­вий характер, проводяться з метою:

варіанти відповідей

поглиблення і розширення ділових контактів, продовження переговорів

здобуття нових партнерів, одержання необхідної інформації

зондування ґрунту для угод, які можуть бути укладені за столом переговорів

для презентації своєї продукції, рек­лами 

всі відповіді вірні

Запитання 31

Метод досягнення угоди шляхом ділового спілкування, коли обидві сторони мають як спільні, так і протилежні інтереси - це:

варіанти відповідей

переговори

нарада

діловий прийом

урочистий вечір

Запитання 32

Ділова нарада — це:

варіанти відповідей

форма управління для вироблення оптимальних рішень, що дозволяє використовувати колективний розум і знання для вирішення складних актуальних проблем, організувати обмін інформацією, думками й накопиченим досвідом між окремими працівниками, структурними підрозділами підприємства

форма управління, спосіб зібрати колектив в одному приміщенні та перевірити присутність

організація передачі та отримання інформації

форма контролю працівників підприємства

Запитання 33

Технологія організації та проведення ділових нарад включає такі етапи:

варіанти відповідей

вироблення порядку денного, визначення кола учасників і часу наради

визначення місця наради та складання запрошення

підготовка, проведення, прийняття рішення

організація робочої групи наради і розподіл обов'язків

Запитання 34

Процес ведення колективних переговорів і укладення колективного договору включає:

варіанти відповідей

3 етапи

4 етапи

5 етапів

6 етапів

Запитання 35

Відповідно до Закону України «Про колективні договори і угоди» проект колективного договору повинен розроблятися:

варіанти відповідей

з урахуванням пропозицій працівників закладу

виключно на умовах профспілкового комітету

виключно на умовах представника роботодавця

керівництвом підприємства

Запитання 36

«Книга скарг і пропозицій» є:

варіанти відповідей

обов'язковим документом для всіх підприємств роздрібної торгівлі та закладів готельно-ресторанного господарства

не обов'язковим документом для всіх підприємств роздрібної торгівлі та закладів готельно-ресторанного господарства

Запитання 37

Комп'ютери та електронні засоби комунікації є:

варіанти відповідей

необхідні для роботи адміністратора

потрібні в залежності від завдань, які вирішує адміністратор

не потрібні для роботи адміністратора

Запитання 38

До основних технічних пристроїв типового персонального комп'ютера НЕ належать: 

варіанти відповідей

системний блок та його внутрішня будова

монітор, акустичні системи

клавіатура, графічний покажчик «мишка»

Microsoft Office (Excel,Word, Access)

Запитання 39

До програм для роботи адміністратора зі звуком, відео, графікою НЕ НАЛЕЖАТЬ:

варіанти відповідей

Windows Media

Adobe Photoshop

CorelDRAW

gmail.com

Запитання 40

Сукупність послідовних дій (операцій), що здійснюються над інформацією для отримання будь-якого результату (досягнення мети) - це:

варіанти відповідей

інформаційні процеси

комунікаційні технології

технології програмування

мультимедійні програми

Запитання 41

Прийом інформації - це:

варіанти відповідей

процес адаптації інформації

накопичення даних для прийняття оптимального рішення

процес поширення інформації

процеси пошуку, накопичення, тиражування інформації

Запитання 42

З яких джерел адміністратор приймає інформацію?

варіанти відповідей

Клієнт, керівник, персонал

Керівник, ЗМІ, чутки

Персонал, астрологічний прогноз

ЗМІ, керівник, персонал

Запитання 43

На сьогоднішній день в готельно-ресторанній індустрії використовуються такі новітні комп’ютерні технології, як:


варіанти відповідей

автоматизовані системи управління

глобальні комп’ютерні системи резервування

системи мультимедіа 

Smart Cards

інформаційні системи менеджменту

всі відповіді вірні

Запитання 44

Термін "Property Management System" в перекладі з англійської означає:

варіанти відповідей

модулі корпоративних систем

Автоматизовані Системи Управління (АСУ) готелем

інформаційні системи менеджменту

глобальні комп’ютерні системи резервування

Запитання 45

Український сервіс, який допомагає знайти найвигідніші пропозиції щодо перельоту та проживання під заданий бюджет - це:

варіанти відповідей

rentalcars.com

Tripmydream 

КЕІ Hotel

Micros Fidelio

Запитання 46

Smart Cards - це:

варіанти відповідей

пластикові карти для готельних замків, які сьогодні замінили звичні ключі з номерним брелоком

системи мультімедіа (multimedia)

мобільний додаток

електронні каталоги

Запитання 47

CRM-система, скорочено від англ. Customer Relationship Management – це: 

варіанти відповідей

система управління взаємодією з клієнтами

електронні каталоги готелів

один з найпопулярніших сервісів для пошуку хостелів

мобільний додаток

Запитання 48

 Комплекс заходiв, якi використовує пiдприємство для iнформування, переконання, нагадування та формування поглядiв споживача на товар (послугу) та iмiдж підприємства - це:

варіанти відповідей

полiтика комунiкацiй

аналіз зібраної інформації про клієнтів

сегментація клієнтів на основі їх значущості для компанії

обслуговування на точках продажу, телефонні дзвінки, електронна пошта

Запитання 49

Потужним інструментом для компанії, який допоможе покращити впізнаваність бренду і взаємодію з клієнтами є:

варіанти відповідей

Сторінки в соціальних мережах

Власний сайт компанії

Власний блог компанії

Всі відповіді вірні

Запитання 50

Адміністратор не займається такою діяльністю:

варіанти відповідей

працює з валютними операціями

контролює збереження матеріальних цінностей

обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов

прийом і реєстрація замовлень

Запитання 51

Посадова інструкція адміністратора - це:

варіанти відповідей

документ, який регламентує організаційно-правовий статус працівників і визначає їх конкретні завдання та обов'язки, права, повноваження, відповідальність, знання та кваліфікацію, які необхідні для забезпечення ефективної роботи працівників. 

документ, що відображає структуру компанії, чисельність відділів, співробітників, а також розмір їхньої заробітної плати.

документ, який видається керівником підприємства, організації, установи чи фірми для вирішення виробничих та кадрових питань

правовий акт, що містить директиви, настанови, які регламентують організаційні, фінансові, науково-технічні, технологічні та інші сторони діяльності установ

Запитання 52

Служба охорони праці Сстворюється на підприємстві з кількістю працівників :

варіанти відповідей

50

26

70

100

Запитання 53

Якого виду інструктажа немає на підприємстві?

варіанти відповідей

Поточний

Вступний

Повторний

Цільовий

Запитання 54

Інструктаж, який проводиться з працівниками при виконанні робіт, не передбачених трудовою угодою - це:

варіанти відповідей

Цільовий

Вступний

Повторний

Первинний

Запитання 55

Офіційне свідчення та доказ достовірності дії предмета чи поняття - це:

варіанти відповідей

Документ

акти; протоколи

пояснювальні та доповідні записки

 довідки

Запитання 56

Довідково-інформаційні документи — це документи, що:

варіанти відповідей

містять інформацію про фактичний стан справ у структурі, який є підставою для прийняття розпорядчих документів

не містять доручень, не зобов'язують їх виконувати

повідомляють дані, на підставі яких приймаються відповідне рішення

всі відповіді вірні

Запитання 57

До довідково-інформаційної документації НЕ відносяться такі види документів:

варіанти відповідей

акти; протоколи; відгуки та рецензії.

довідки; службові листи; плани і графіки;

пояснювальні та доповідні записки;

статути; розпорядження; інструкції;

Запитання 58

Службові листи є одним з найбільш поширених видів документів і слугують для:

варіанти відповідей

ведення переговорів, погодження поточних питань

установлення службових контактів

обміну інформацією між підприємствами

всі відповіді вірні

Запитання 59

Службовий лист, документ, що інформує адресата про відправлення йому документів, які додаються до листа - це:

варіанти відповідей

листи-прохання

листи-звернення

листи-запити

супровідні листи

Запитання 60

Продемонструвати свою зацікавленість вакансією / роботою / навчанням та сформувати позитивне перше враження у адресата можна, написавши:

варіанти відповідей

Мотиваційний лист

Лист-підтвердження

Лист-повідомлення

Гарантійний лист

Запитання 61

Документ, що підтверджує виконання викладених у ньому зобов’язань. У ньому адресату гарантується оплата або надання чого-небудь - це:

варіанти відповідей

лист-підтвердження

супровідний лист

лист-нагадування

гарантійний лист

Запитання 62

Службовий лист — єдиний документ, на якому: 

варіанти відповідей

не ставлять реквізит «Назва виду документа», тобто слово «Лист»

ставлять реквізит «Назва виду документа», тобто слово «Лист»

ставлять реквізит «Назва виду документа», тобто слово «Лист», в деяких видах службової переписки

правильна відповідь відсутня

Запитання 63

Пошукові інтернет-системи призначені для:

варіанти відповідей

пошуку сторінок за заданим словом, словосполученням або іншим критерієм

зберігання необхідної інформації

пошуку необхідної інформації

просування фірми в інтернеті

Запитання 64

Щоб переглядати інформацію в Інтернеті потрібно мати як мінімум одну програму, що називається:

варіанти відповідей

браузер

оглядач

каталог

сервіс

Запитання 65

Автоматизація готельного бізнесу переслідує одну мету:

варіанти відповідей

полегшити управління підприємством за рахунок зменшення витрат, і тим самим підвищити його конкурентоспроможність.

тривалий пошук потрібного документа в готелі

вирахувати всіх конкурентів і забезпечити прибутковість

всі відповіді вірні

Запитання 66

Property management system в перекладі з англійської означає:

варіанти відповідей

PMS-система

система управління об'єктом розміщення

управління номерним фондом

управління бронюванням

Запитання 67

Хмарна система для управління готелями, апартаментами, хостеламі і іншими об'єктами сфери гостинності - це:

варіанти відповідей

MaxiBooking; Newhotel Cloud PMS; PMS HotelCloud

PMS HotelCloud; SmartHotel;1С: Готель

Newhotel Cloud PMS; 1С:

Фіделіо;Едельвейс; MaxiBooking;

Запитання 68

Адміністратор повинен вміти працювати в комп'ютерних системах і вміти обробляти інформацію, використовуючи:

варіанти відповідей

стандартні комп'ютерні програми Windows

спеціалізовані програми обліку товарів і послуг

програми в системі CRM, Photoshop, розміщення реклами в інтернеті

всі відповіді вірні

Запитання 69

Текстовий редактор, який допомагає створювати документи професійної якості - це:

варіанти відповідей

Microsoft Word

Microsoft Excel

Microsoft Access

Microsoft PowerPoint

Запитання 70

Працівник підприємства, що здійснює роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, консультує відвідувачів із питань, що стосуються послуг, які надаються - це:

варіанти відповідей

 Адміністратор 

Менеджер

Директор

Бухгалтер

Запитання 71

 Старший адміністратор має право:


варіанти відповідей

займатися кадровими питаннями

давати подання на звільнення з займаної посади або прийом на роботу адміністраторів, покоївок

забезпечувати підбір працівників на вакантні посади

всі відповіді вірні

Запитання 72

Встановлена законом, колективним договором або трудовим контрактом певна кількість календарних днів безперервного відпочинку, які надаються працівникові роботодавцем у календарному році - це:

варіанти відповідей

щорічна відпустка  

відпустка  по догляду за дитиною

щорічна додаткова відпустка

відпустка у зв'язку з навчанням

Запитання 73

Локальний нормативний акт для кожного підприємства, який визначає черговість надання оплачуваних відпусток у календарному році - це:

варіанти відповідей

графік відпусток 

колективний договір

посадова інструкція

табель обліку робочого часу

Запитання 74

Основна безперервна частина відпустки повинна становити:

варіанти відповідей

не менше 14 календарних днів

не менше 10 календарних днів

не менше 24 календарних днів

не менше 7 календарних днів

Запитання 75

Основна щорічна відпустка повинна становити:

варіанти відповідей

не менше 24 календарних днів

не менше 14 календарних днів

не менше 28 календарних днів

не менше 16 календарних днів

Запитання 76

При вступі на роботу громадяни подають:

варіанти відповідей

заяву

прохання

резюме

всі відповіді вірні

Запитання 77

Реквізити заяви:


варіанти відповідей

адресат, адресант, назва виду документу, текст, дата, підпис

адресант, назва виду документу, текст, дата, підпис, додатки

номер, адресат, адресант, назва виду документу, текст, дата,

заголовок до тексту, адресат, адресант, назва виду документу, текст, дата, підпис

Запитання 78

Кадровими наказами (щодо особового складу) офрмляють:

варіанти відповідей

призначення, звільнення

переміщення працівників

відрядження, відпустки, заохочення, стягнення

всі відповіді вірні

Запитання 79

У наказах про звільнення працівників обов’язково зазначають:

варіанти відповідей

дату звільнення; мотивування


дату звільнення;особливі умови роботи

мотивування; кількість днів, проведених на лікарняному

номер статті Трудового кодексу

Запитання 80

Для встановлення загального, безперервного і спеціального стажу працівника слугує:

варіанти відповідей

трудова книжка

наказ про прийняття на роботу

особовий листок

особова справа

Запитання 81

Сукупність документів, в яких відображено відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані - це:

варіанти відповідей

особова справа

трудова книжка

особовий лист

доповнення до особового листка з обліку кадрів

Запитання 82

Записи в «Доповнення до особового листка з обліку кадрів» робляться:

варіанти відповідей

вперше при оформленні особової справи

при наступних змінах в облікових даних працівника

після заповнення особового листка з обліку кадрів на підставі відповідних наказів (розпоряджень) та документів, наданих працівником

всі відповіді вірні

Запитання 83

«Особовий листок з обліку кадрів» заповнюється:

варіанти відповідей

особисто працівником

працівником кадрового відділу

головним інспектором відділу кадрів

особисто директором

Запитання 84

Для реєстрації документів, відслідковування їхнього руху, а також обліку персоналу й певної активності працівників використовуються:

варіанти відповідей

книга обліку особових справ працівників

книга обліку наказів з персоналу

книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них

всі відповіді вірні

Запитання 85

Грошове заохочення працівника за високу якість виконаного завдання, однак виключно за показниками та умовами оцінки цих результатів, визначених установою - це:

варіанти відповідей

премія

матеріальна допомога

заробітна плата

аванс

Запитання 86

Документ інформаційного характеру, що описує і засвідчує факти, події з життя й діяльності окремих громадян і різні обставини діяльності установ, організацій, підприємств чи їх структурних підрозділів - це:

варіанти відповідей

довідка

доповідні записки

пояснювальні записки

накази

Запитання 87

Текст довідки, зазвичай, складається з двох частин:

варіанти відповідей

вступної та констатуючої

внутрішньої та зовнішньої

вступної та заключної

констатуючої та наказової

Запитання 88

Дату і реєстраційний індекс довідки проставляють:

варіанти відповідей

у день її підписання

у день її створення

після видачі замовнику

за бажанням секретаря

Запитання 89

Маркетингова кампанія - це:

варіанти відповідей

комплекс заходів в рамках певної стратегії по просуванню товарів або послуг, запланованих на найближчий проміжок часу

реклама товарів або послуг на телебаченні

формування бюджету по просуванню товарів або послуг

формування списку конкурентних переваг

Запитання 90

Вкажіть правильну послідовність етапів маркетингової кампанії:


варіанти відповідей

Розробка, підготовка маркетингових інструментів, Формування підсумкового бюджету і побудова плану, Запуск, Контроль і аналіз ефективності маркетингової кампанії, Аналіз результатів

Формування підсумкового бюджету і побудова плану, Аналіз результатів, Розробка, підготовка маркетингових інструментів

Запуск, Контроль і аналіз ефективності маркетингової кампанії, Формування підсумкового бюджету і побудова плану

Формування підсумкового бюджету і побудова плану, Запуск, Контроль і аналіз ефективності

Запитання 91

Інформаційний рекламний лист – це:

варіанти відповідей

інформаційно-рекламний матеріал, що має форму листа, виконаного на фірмовому бланку і адресованого конкретній особі

малоформатне рекламне видання, багатоколірне, виконане на якісному папері

рекламоносії з високим ступенем проникливості (календарі, візитки, вітальні листівки, подарункові пакети тощо)

друкований рекламний засіб, який є, по суті, розширеним проспектом об’ємом не менше 20 сторінок

Запитання 92

Основне смислове навантаження у рекламному зверненні припадає на:

варіанти відповідей

текст

колір

шрифт

картинки

Запитання 93

Довжина рядка рекламного звернення не повинна перевищувати:

варіанти відповідей

8 слів, щоб його можна було охопити одним поглядом

20 см, щоб поміщалось на сторінці

не має жодного значення

всі відповіді неправильні

Запитання 94

Буклет (фр. Bouclette - завитки) -  це:

варіанти відповідей

рекламне інформаційне видання, видрукуване на одному аркуші, складене будь-яким способом в один або кілька разів. 

поліграфічне виконання художнього оригіналу, що виготовляється з рекламною, інформаційною, навчальною метою.

рекламне або довідкове аркушеве видання з інформацією щодо певного культурного заходу (події), призначене для розклеювання

вид графіки, лаконічне помітне зображення, розраховане на загальну увагу, як правило, супроводжується текстом

Запитання 95

 Спосіб масового просування товарів / послуг на ринку і залучення уваги до продукту - це:

варіанти відповідей

Флаєр або рекламна листівка

Флаєр

Рекламна листівка

Каталог

Запитання 96

Кофіс - це:

варіанти відповідей

синтез кафе й офісу, де за чашкою  кави  можна обговорити робочі питання

їдальня на першому поверсі офісу

кабінет керівника

конференц-зала

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест