Лабораторна робота № 4. Дослідження законів заломлення світла

Додано: 27 травня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 3239 разів
12 запитань
Запитання 1

Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 4.

варіанти відповідей

Дослідити динамометр і за його допомогою навчитися вимірювати сили, прикладені до тіла

Дослідити закони заломлення світла.

Дослідити закони поширення світла.

Дослідити закони відбивання світла.

Запитання 2

Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.

варіанти відповідей

Дерев`яний брусок, дерев`яна лінійка, динамометр, тягарці масою 102 г кожен.

Терези, мензурка, лінійка, посудина з водою, тіла різної форми.

Кулька на нитці, годинник, тягарці масами 100 г кожен, лінійка, нитка.

Джерело світла, транспортир, олівець, лінійка, скляна пластинка, циркуль.

Запитання 3

Встанови хід виконання лабораторної роботи № 4.

варіанти відповідей

Дослідити закони заломлення світла і навчитися визначати показник заломлення скла відносно повітря.

Навчитися будувати світловий спектр.

Дослідити закони відбивання світла.

Спостерігати дисперсію світла.

Запитання 4

На малюнку номером № 2 показано падаючий промінь. Який номер у заломленого променя?

варіанти відповідей

1

2

3

1 і 2

Запитання 5

Чи правильно художник зобразив падаючий та заломлений промінь при переході світла із повітря у воду?

варіанти відповідей

Не знаю

Так

Ні

Неправильно

Запитання 6

За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 380, γ = 190. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів.

варіанти відповідей

0,62

0,79

1,43

1,89

Запитання 7

За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 420, γ = 210. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів.

варіанти відповідей

0,62

0,79

1,43

1,85

Запитання 8

Що є причиною заломлення світла при переході з одного середовища в інше?

варіанти відповідей

Різні густини двох середовищ.

Зміна швидкості поширення світла у різних середовищах.

Різні атоми і молекули у різних середовищах.

Різні величини кутів падіння і заломлення

Запитання 9

Як повинен поширюватися світловий промінь, щоб при переході з одного середовища в інше, він не заломлювався?

варіанти відповідей

Перпендикулярно до межі поділу двох середовищ.

Паралельно до межі поділу двох середовищ.

Під невеличким кутом до перпендикуляра.

Під невеличким кутом до поверхні поділу двох середовищ.

Запитання 10

З якою швидкістю поширюється світло у склі, якщо абсолютний показник заломлення скла n = 1,33, а швидкість поширення світла у вакуумі с = 3 ⋅ 108 м/с?

варіанти відповідей

0,44 ⋅ 108 м/с

3 ⋅ 10-8 м/с

3,99 ⋅ 108 м/с

2,26 ⋅ 108 м/с

Запитання 11

Швидкість поширення світла у вакуумі с = 3 ⋅ 108 м/с, а у середовищі швидкість поширення світла становить - 1,95 ⋅ 108 м/с. Який абсолютний показник заломлення цього середовища і що це за речовина?

варіанти відповідей

1,31; лід

1,54; кварц

1,50; бензин

2,42; алмаз

Запитання 12

Встанови висновок до лабораторної роботи № 4.

варіанти відповідей

Під час виконання лабораторної роботи № 2 я дослідив закони заломлення світла.

Під час виконання лабораторної роботи № 4 я дослідив закони заломлення світла та навчився обчислювати абсолютний та відносний показники заломлення світла.

Під час виконання лабораторної роботи № 4 я навчився обчислювати абсолютний та відносний показники заломлення світла.

Під час виконання лабораторної роботи № 2 я дослідив закони заломлення світла та навчився обчислювати абсолютний та відносний показники заломлення світла.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест