Лабораторний практикум

Додано: 16 березня 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 44 рази
10 запитань
Запитання 1

1. Якщо переїзна автоматика у неправильному напрямку не задіяна (для переїздів без чергового), ДСП зобов'язаний видати (або впевнитися у наявності) машиністу поїзда попередження про обмеження швидкості руху:



варіанти відповідей

не більше 25 км/год;


не більше 40 км/год;

не більше 20 км/год;

Запитання 2

По неправильній колії двоколійного перегону з двостороннім АБ при забороняючому показанні вихідного світлофора поїзд може бути відправлений:



варіанти відповідей

за реєстрованим наказом чергового по станції, за дозволом на бланку зеленого кольору із заповненням пункту 1;

за реєстрованим наказом чергового по станції, за запрошувальним сигналом, за дозволом на бланку зеленого кольору із заповненням пункту 1;

за запрошувальним сигналом, за дозволом на бланку зеленого кольору із заповненням пункту 1;

Запитання 3

До несправностей, при яких необхідно припиняти дію автоблокування належать:


варіанти відповідей

погаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд світлофорах , наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці, неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою кнопок (рукояток) допоміжного режиму;

погаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд прохідних світлофорах , наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці, неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою кнопок (рукояток) допоміжного режиму;

 погаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд світлофорах на перегоні , наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці, неможливість одержання блокувальних сигналів;


Запитання 4

У випадку припиненення дії АБ і переходу на телефонні засоби зв’язку дозволом на зайняття поїздом перегону служить:

 а)

б)

в)


варіанти відповідей

ДУ-50;

ДУ-52;

ДУ-54;

Запитання 5

Умовно - дозволяючий сигнал (щит із відбивним знаком у вигляді букви Т) служить:



варіанти відповідей

служить дозволом поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки;

служить дозволом пасажирському поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки;

служить дозволом вантажному поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки;

Запитання 6

У випадку несправності радіозв'язку машиніст зобов'язаний:





варіанти відповідей

зупинити поїзд на першій станції та отримати реєстрований наказ чергового по станції на подальше прямування поїзда;

зупинити поїзд на першій станції та отримати реєстрований наказ поїзного диспетчера на подальше прямування поїзда;

зупинити поїзд на першій станції та замінити несправний пристрій;

Запитання 7

Відправлення господарчого поїзда для роботи на перегоні з поверненням на станцію відправлення (коли перегін не закривається) проводиться за сигналами автоматичного блокування (при відкритому вихідному світлофорі) з видачею попередження про швидкість руху через переїзди (якщо там такі є) на зворотному напрямку, дозволом на повернення до вхідного світлофора або знака "Межа станції" служить:


б)

в)


варіанти відповідей

колійна записка;

жезл;

ключ-жезл;

Запитання 8

 Перевірені і введенні в експлуатацію тимчасові пристрої автоматичної локомотивної сигналізації для руху поїздів по неправильній колії включаються в дію та відновлюється нормальний рух поїздів на перегоні за:

варіанти відповідей

реєстрованими наказами ДНЦ;

реєстрованими наказами ДСП;

реєстрованими наказами ШЧДІ;

Запитання 9

Після зупинки поїзда перед прохідним світлофором з червоним вогнем, якщо машиніст не знає про знаходження на наступній блок-ділянці поїзда, він повинен:

 


варіанти відповідей

після зупинки відпустити автогальма і, якщо за цей час на світлофорі не з'явиться дозволяючий вогонь, вести поїзд до наступного світлофора із швидкістю не більшою 25 км/год. з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху;

після зупинки відпустити автогальма і, якщо за цей час на світлофорі не з'явиться дозволяючий вогонь, вести поїзд до наступного світлофора із швидкістю не більшою 20 км/год. з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху;

після зупинки відпустити автогальма і очікувати дозволяючого показання світлофора;

Запитання 10

АБ це:




варіанти відповідей

технічний засіб інтервального регулювання руху поїздів на міжстанційних перегонах за сигналами вихідних і прохідних світлофорів;

технічний засіб інтервального регулювання руху поїздів на міжстанційних перегонах за сигналами прохідних і локомотивних світлофорів;

технічний засіб інтервального регулювання руху поїздів на міжстанційних перегонах за сигналами вхідних і вихідних світлофорів;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест