1. Якщо переїзна автоматика у неправильному напрямку не задіяна (для переїздів без чергового), ДСП зобов'язаний видати (або впевнитися у наявності) машиністу поїзда попередження про обмеження швидкості руху:
По неправильній колії двоколійного перегону з двостороннім АБ при забороняючому показанні вихідного світлофора поїзд може бути відправлений:
До несправностей, при яких необхідно припиняти дію автоблокування належать:
У випадку припиненення дії АБ і переходу на телефонні засоби зв’язку дозволом на зайняття поїздом перегону служить:
а)
б)
в)
Умовно - дозволяючий сигнал (щит із відбивним знаком у вигляді букви Т) служить:
У випадку несправності радіозв'язку машиніст зобов'язаний:
Відправлення господарчого поїзда для роботи на перегоні з поверненням на станцію відправлення (коли перегін не закривається) проводиться за сигналами автоматичного блокування (при відкритому вихідному світлофорі) з видачею попередження про швидкість руху через переїзди (якщо там такі є) на зворотному напрямку, дозволом на повернення до вхідного світлофора або знака "Межа станції" служить:
б)
в)
Перевірені і введенні в експлуатацію тимчасові пристрої автоматичної локомотивної сигналізації для руху поїздів по неправильній колії включаються в дію та відновлюється нормальний рух поїздів на перегоні за:
Після зупинки поїзда перед прохідним світлофором з червоним вогнем, якщо машиніст не знає про знаходження на наступній блок-ділянці поїзда, він повинен:
АБ це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома